Partnerzy serwisu:
Przestrzeń

Metro: Elisabetta na Ulrychowie. Oba tunele między Wolą a Bemowem przebite

Dalej Wstecz
Data publikacji:
17-11-2020
Ostatnia modyfikacja:
26-11-2022
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

PRZESTRZEŃ
Metro: Elisabetta na Ulrychowie. Oba tunele między Wolą a Bemowem przebite
fot. UM Warszawa
W nocy z poniedziałku na wtorek (16/17 listopada) tarcza Elisabetta przebiła się przez ścianę szczelinową budowanej stacji C5 Ulrychów. Tym samym oba tunele, łączące Bemowo i Wolę, są już wydrążone.

Postępuje drążenie tuneli na odcinku zachodnim II linii metra. Tarcza Elisabetta, drążąca tunel południowy dla pociągów w kierunku centrum, przebiła się w nocy, tuż po godz. 3:00, na stację C5 Ulrychów. Tym samym oba tunele łączące stacje C4 Powstańców Śląskich i C5 Ulrychów – a tym samym Bemowo i Wolę – są już wykonane. Teraz tarcza będzie przechodziła przegląd przed swoim ostatnim odcinkiem – do torów odstawczych stacji C6 Księcia Janusza.

Na odcinku zachodnim pracuje jeszcze Krystyna. Maszyna drąży tunel północny – dla pociągów w kierunku Bemowa. Niedawno wyruszyła ze stacji C5 Ulrychów i wykonuje swój ostatni odcinek do torów odstawczych stacji Księcia Janusza. W sumie maszyna od komory startowej w rejonie torów odstawczych stacji C4 Powstańców Śląskich do komory demontażowej wydrąży 1369 m. Dystans, jaki pokona Elisabetta, jest o 2 m krótszy.

Na odcinku zachodnim II linii metra, liczącym ok. 2 km, znajdą się dwie stacje – C5 Ulrychów, pod Górczewską w rejonie ul. Białowiejskiej, naprzeciw centrum handlowego Wola Park oraz wspominana już stacja C4 Powstańców Śląskich (Bemowo). Budowa odcinka łączącego Bemowo i Wolę powinna zakończyć się w listopadzie 2021 r., ale prace opóźnił koronawirus. Wykonawca wystąpił o wydłużenie czasu realizacji o osiem miesięcy.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Metro na Bródno: Koniec drążenia. Druga tarcza na Trockiej

Przestrzeń

Metro na Bródno: Koniec drążenia. Druga tarcza na Trockiej

Witold Urbanowicz 23 lutego 2021

Metro na Bemowo: Głowice tarcz trafiają na powierzchnię

Przestrzeń

Łódź. Tarcza TBM montowana w komorze startowej [zdjęcia]

Przestrzeń

Metro na Bródno: Druga tarcza przebija się na Zacisze

Przestrzeń

Zobacz również:

Metro na Bródno: Koniec drążenia. Druga tarcza na Trockiej

Przestrzeń

Metro na Bródno: Koniec drążenia. Druga tarcza na Trockiej

Witold Urbanowicz 23 lutego 2021

Metro na Bemowo: Głowice tarcz trafiają na powierzchnię

Przestrzeń

Łódź. Tarcza TBM montowana w komorze startowej [zdjęcia]

Przestrzeń

Metro na Bródno: Druga tarcza przebija się na Zacisze

Przestrzeń

Najnowsze wiadomości:

Kongresy
Konferencje
Seminaria
OFERTY PRACY
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5