Partnerzy serwisu:
Przestrzeń

Metro: Elisabetta na Ulrychowie. Oba tunele między Wolą a Bemowem przebite

Dalej Wstecz
Data publikacji:
17-11-2020
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

PRZESTRZEŃ
Metro: Elisabetta na Ulrychowie. Oba tunele między Wolą a Bemowem przebite
fot. UM Warszawa
W nocy z poniedziałku na wtorek (16/17 listopada) tarcza Elisabetta przebiła się przez ścianę szczelinową budowanej stacji C5 Ulrychów. Tym samym oba tunele, łączące Bemowo i Wolę, są już wydrążone.

Postępuje drążenie tuneli na odcinku zachodnim II linii metra. Tarcza Elisabetta, drążąca tunel południowy dla pociągów w kierunku centrum, przebiła się w nocy, tuż po godz. 3:00, na stację C5 Ulrychów. Tym samym oba tunele łączące stacje C4 Powstańców Śląskich i C5 Ulrychów – a tym samym Bemowo i Wolę – są już wykonane. Teraz tarcza będzie przechodziła przegląd przed swoim ostatnim odcinkiem – do torów odstawczych stacji C6 Księcia Janusza.

Na odcinku zachodnim pracuje jeszcze Krystyna. Maszyna drąży tunel północny – dla pociągów w kierunku Bemowa. Niedawno wyruszyła ze stacji C5 Ulrychów i wykonuje swój ostatni odcinek do torów odstawczych stacji Księcia Janusza. W sumie maszyna od komory startowej w rejonie torów odstawczych stacji C4 Powstańców Śląskich do komory demontażowej wydrąży 1369 m. Dystans, jaki pokona Elisabetta, jest o 2 m krótszy.

Na odcinku zachodnim II linii metra, liczącym ok. 2 km, znajdą się dwie stacje – C5 Ulrychów, pod Górczewską w rejonie ul. Białowiejskiej, naprzeciw centrum handlowego Wola Park oraz wspominana już stacja C4 Powstańców Śląskich (Bemowo). Budowa odcinka łączącego Bemowo i Wolę powinna zakończyć się w listopadzie 2021 r., ale prace opóźnił koronawirus. Wykonawca wystąpił o wydłużenie czasu realizacji o osiem miesięcy.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Druga z tarcz drąży tunel pod Lazurową

Komunikacja

Druga z tarcz drąży tunel pod Lazurową

UM Warszawa 05 marca 2025

Anna drąży tunel do Chrzanowa

Komunikacja

Anna drąży tunel do Chrzanowa

UM Warszawa 24 września 2024

Metro na Karolin. Elementy tarcz Anna i Krystyna już na budowie

Przestrzeń

Metro na Bródno: Koniec drążenia. Druga tarcza na Trockiej

Przestrzeń

Metro na Bemowo: Głowice tarcz trafiają na powierzchnię

Przestrzeń

Zobacz również:

Druga z tarcz drąży tunel pod Lazurową

Komunikacja

Druga z tarcz drąży tunel pod Lazurową

UM Warszawa 05 marca 2025

Anna drąży tunel do Chrzanowa

Komunikacja

Anna drąży tunel do Chrzanowa

UM Warszawa 24 września 2024

Metro na Karolin. Elementy tarcz Anna i Krystyna już na budowie

Przestrzeń

Metro na Bródno: Koniec drążenia. Druga tarcza na Trockiej

Przestrzeń

Metro na Bemowo: Głowice tarcz trafiają na powierzchnię

Przestrzeń

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij