Partnerzy serwisu:
Przestrzeń

Metro: Na Woli rozruch drugiej tarczy drążącej tunel

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2018-03-12 17:47
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Metro: Na Woli rozruch drugiej tarczy drążącej tunel
Wydrążony odcinek tunelu północnego fot. WU
Metro: Na Woli rozruch drugiej tarczy drążącej tunel
Metro: Na Woli rozruch drugiej tarczy drążącej tunel
Metro: Na Woli rozruch drugiej tarczy drążącej tunel
Metro: Na Woli rozruch drugiej tarczy drążącej tunel
Metro: Na Woli rozruch drugiej tarczy drążącej tunel
Metro: Na Woli rozruch drugiej tarczy drążącej tunel
Metro: Na Woli rozruch drugiej tarczy drążącej tunel
Metro: Na Woli rozruch drugiej tarczy drążącej tunel
Metro: Na Woli rozruch drugiej tarczy drążącej tunel
Metro: Na Woli rozruch drugiej tarczy drążącej tunel
Krystyna wydrążyła już ponad 500 metrów tunelu północnego odcinka zachodniego II linii metra na Wolę, a dzisiaj dołącza do niej Maria, której zadaniem jest wykonanie równoległego tunelu południowego. Drążenie tuneli na tym odcinku potrwa do końca roku.

Drążenie tuneli metra na odcinku zachodnim II linii metra na Wolę rozpoczęło się w I połowie lutego. Rozruch Krystyny drążącej tunel północny od stacji C6 Księcia Janusza do stacji C9 Rondo Daszyńskiego, którym pojadą pociągi na Wolę, rozpoczął się 9 lutego, a pięć dni później tarcza ruszyła pełną parą.

Krystyna od stacji C6 Księcia Janusza pokonała – do godz. 9:00 w poniedziałek 12 marca – dystans 582 metrów z 2541 metrów, które ma wydrążyć. Ułożyła też 383 pierścienie obudowy tunelu. Oznacza to, że znajduje się po połowie drogi do stacji C7 Młynów (cały odcinek od stacji C6 Księcia Janusza liczy sobie 949 m). – Będziemy ją witać na Młynowie na przełomie marca i kwietnia, czyli miesiąc przed czasem – mówi Bartosz Sawicki, rzecznik wykonawcy, firmy Gulermak. Zakładano tempo ok. 15 m. Najszybsze tempo, jakie tarcza osiągnęła, to ok. 30 m na dobę.

Teraz do Krystyny dołącza Maria, która będzie wykonywać równoległy tunel południowy dla pociągów w kierunku Centrum i Pragi. Dzisiaj (12 marca) przewidziano jej rozruch, a za 3-4 dni ruszy pełną parą w stronę Młynowa. Maria ma w sumie do wykonania 2545 m tunelu.

Pierwsza tarcza – Krystyna – powinna zakończyć drążenie w listopadzie, a Maria w grudniu 2018 r. Zakończenie wszystkich prac budowlanych na odcinku zachodnim do stacji C6 Księcia Janusza wypada w listopadzie 2019 r.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Studnia na budowie stacji C06 Księcia Janusza [ZDJĘCIA]

Przestrzeń

Studnia na budowie stacji C06 Księcia Janusza [ZDJĘCIA]

Jakub Dybalski 20 lutego 2018

Metro. Przetarg na zachodnią końcówkę II linii znów przesunięty

Prawo & Finanse

Metro. Przetarg na zachodnią końcówkę II linii znów przesunięty

Jakub Dybalski 19 lutego 2018

Metro na Wolę: Druga tarcza trafia pod ziemię

Przestrzeń

Metro na Wolę: Druga tarcza trafia pod ziemię

Witold Urbanowicz 13 lutego 2018

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5