Partnerzy serwisu:
Prawo & Finanse

Lublin. Siedem ofert dla ZTM

Dalej Wstecz
Autor:

Jakub Dybalski

Data publikacji:
2016-01-29 14:31
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Lublin. Siedem ofert dla ZTM
fot. KF
W piątek ZTM Lublin otworzył oferty na sześcioletnią obsługę części miejskich linii autobusowych. Chodzi o ponad 3,6 mln wozokilometrów do zrealizowania głównie w połączeniu z gminą Konopnica. Zgłosiło się siedmiu chętnych.

ZTM Lublin szuka przewoźnika dysponującego minimum ośmioma standardowymi autobusami miejskimi. Powinny zmieścić minimum 90 pasażerów, w tym co najmniej 27 na miejscach siedzących. Mają być wyposażone w troje drzwi. Silniki pojazdów powinny spełniać normę emisji spalin Euro IV. Parametry ustalono w porozumieniu z władzami Konopnicy.

„Z jednej strony, zależało nam aby standardy pojazdów obsługujących linie podmiejskie dorównywały tym kursującym po terenie Lublina, a z drugiej strony musieliśmy uwzględnić możliwości finansowe gminy, która partycypuje w kosztach funkcjonowanie komunikacji podmiejskiej” – wyjaśniają przedstawiciele ZTM.

Wpłynęło siedem ofert, z czego sześć mieści się w kwocie przeznaczonej przez zamawiającego na sfinansowanie zamówienia, tj. w kwocie 23 611 746,24 zł brutto. Jedna oferta – złożył ją warszawski Warbus – zakłada również wykonywanie usług fabrycznie nowymi pojazdami. Nie jest to wymóg przetargu, ale jedynym kryterium pozacenowym jest średni wiek pojazdów, za co oferent może uzyskać 10 proc. punktów.

Najtańszą ofertę złożyło konsorcjum firm Lubelskie Linie Autobusowe i TRAF- LINE, które za realizację usługi autobusami średnio dwuletnimi żąda 17 590 750,95 zł.

Kolejne jeśli chodzi o cenę oferty to: konsorcjum ORSE, MOTYL-SA Artur Motyl, oraz BP TOUR (17 944 927,14 zł, średni wiek pojazdów – 2 lata), konsorcjum „METEOR” i „IREX-1” (18 023 632, 96 zł, średni wiek pojazdów 4,88 roku), konsorcjum „USŁUGI TRANSPORTOWE GORZEL GABRIEL” oraz „GORZEL PIOTR USŁUGI TRANSPORTOWE” (19 204 220,28 zł, średni wiek pojazdów – 8 lat), PKS Tarnobrzeg (19 519 043,56 zł, średni wiek pojazdów - 10 lat), WARBUS (21 801 512,36 zł, autobusy fabrycznie nowe) oraz PKS Zielona Góra (24 752 980,64 zł, średni wiek pojazdów mniej niż 3 lata).

Usługa ma być realizowana od czerwca przyszłego roku do końca 2022 r.

Podziel się z innymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Wrocław szuka przewoźnika dla linii podmiejskich

Komunikacja

Wrocław szuka przewoźnika dla linii podmiejskich

Jakub Dybalski 12 kwietnia 2016

Warszawa ogłosiła przetarg na przewoźników ze 100 autobusami

Prawo & Finanse

Warszawa ogłosiła przetarg na przewoźników ze 100 autobusami

Jakub Dybalski 07 marca 2016

Lublin. ZTM szuka przewoźnika na sześć lat

Prawo & Finanse

Lublin. ZTM szuka przewoźnika na sześć lat

Jakub Dybalski 22 grudnia 2015

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5