Partnerzy serwisu:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!
Mobilność

Londyński Crossrail z rozwiązaniami cyfrowymi od Siemens Mobility

Dalej Wstecz
Autor:

Redakcja

Data publikacji:
2022-05-25 07:00
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
inf. pras. Siemens Mobility, oprac. WU

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Londyński Crossrail z rozwiązaniami cyfrowymi od Siemens Mobility
fot. Siemens Mobility
Londyński Crossrail z rozwiązaniami cyfrowymi od Siemens Mobility
Londyński Crossrail z rozwiązaniami cyfrowymi od Siemens Mobility
Londyński Crossrail z rozwiązaniami cyfrowymi od Siemens Mobility
24 maja uruchomiono nową linię średnicową (Elizabeth Line) między Paddington a Abbey Wood w Londynie Firma Siemens Mobility dostarczyła rozwiązani w zakresie sygnalizacji oraz systemy komunikacji i sterowania dla centralnego odcinka nowej linii. System sygnalizacji i kontroli CBTC umożliwi wysoką częstotliwość i zautomatyzowane prowadzenie ruchu pociągów na centralnym odcinku nowej linii metra.

– Cieszymy się, że możemy otworzyć Elizabeth Line dla pasażerów, co jest prawdziwie historycznym momentem dla stolicy i Wielkiej Brytanii. Nowa linia pomoże odmienić życie i podróże w Londynie i na południowym wschodzie poprzez radykalną poprawę połączeń transportowych, skrócenie czasu podróży, zapewnienie dodatkowej przepustowości oraz dzięki nowym, przestronnym stacjom i jednoprzestrzennym pociągom – powiedział Andy Byford, komisarz ds. transportu w Londynie

– Jesteśmy dumni, że wiele z naszych technologii zostało opracowanych i przetestowanych w Wielkiej Brytanii. Kolej może obsłużyć ponad 200 milionów pasażerów rocznie i zapewni lepsze wrażenia z podróży dzięki najwyższej niezawodności i dostępności usług – dodał Michael Peter, szef Siemens Mobility

Wprowadzony na Elizabeth Line system CBTC – Trainguard MT – został gruntownie przetestowany w Brunszwiku w Niemczech oraz w zakładzie produkcyjnym i testowym firmy Siemens Mobility w angielskim Ashby. Wielomiesięczne testy – z wykorzystaniem technologii cyfrowej, pozwalającej na wirtualne odzwierciedlenie elementów linii – przełoży się na bezproblemową eksploatację w warunkach rzeczywistych.

Zastosowane systemy pozwolą na przekazywanie pasażerom rzeczywistej informacji o ruchu przez cały czas trwania podróży. Natomiast pracownicy otrzymają narzędzia do sprawnego zarządzania pracą stacji i linii, reagowania na zdarzenia czy zapewnienia właściwego przepływu podróżnych.

Nie jest to jedyny kontrakt Siemensa w Londynie. Firma dostarczy 94 pociągi z rodziny Inspiro, które od 2023 r. mają obsługiwać linię Piccadilly.

Podziel się z innymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Londyn. Oxford Street będzie deptakiem

Przestrzeń

Londyn. Oxford Street będzie deptakiem

Jakub Dybalski 11 listopada 2017

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5