Partnerzy serwisu:
PARTNER DZIAŁU


Komunikacja

Łomża kupuje elektrobusy z infrastrukturą do ładowania

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2021-05-21 13:03
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Łomża kupuje elektrobusy z infrastrukturą do ładowania
fot. Solaris
Miasto Łomża ogłosiło przetarg na dostawy dwóch 12-metrowych elektrobusów ze stacją ładowania. Na realizację zamówienia przeznaczono 12 miesięcy.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch fabrycznie jednoczłonowych elektrobusów oraz dwustanowiskowej stacji ładowania autobusów elektrycznych wraz z magazynem energii połączonym z punktami ładowania na terenie zajezdni MPK. Zamówienie jest podzielone na dwie części.

Zamawiający wymaga autobusu o długości 11-12,2 m, które pomieszczą min. 70 pasażerów, z czego 20 na miejscach siedzących. Wymagany układ drzwi to 2-2-2, z czego drugie i trzecie powinny być odskokowo-przesuwne. W pojeździe znajdą się nagłośnienie, gniazda USB do ładowania urządzeń mobilnych, wyświetlacze LED i LCD, monitoring.

Wymagane są silnik elektryczny (lub zespół silników elektrycznych) o mocy min. 160 kW. Wymagany zasięg to 140 km. Przewidziano ładowanie plug-in. Wymagana minimalna pojemność baterii (akumulatorów) trakcyjnych wynosi 160kWh.

Stacja ładowania zostanie zbudowana w układzie: jedna ładowarka o mocy wyjściowej 80kW z podziałem na dwa stanowiska ładowania po 40kW.

Termin składania ofert mija 28 czerwca. Startować mogą firmy, które w ostatnich trzech latach zrealizowały co najmniej jedną dostawę nowego autobusu oraz stacji ładowania. W przypadku autobusów o wyborze zdecydują cena (60%), okres gwarancji całopojazdowej (10%), okres gwarancji na baterie trakcyjne (4%), zużycie energii elektrycznej (10%), pojemność akumulatorów trakcyjnych (11%), wyposażenie pojazdu (5%). Punktowane będą zabudowana kabina, jeden silnik centralny, wyposażenie pojazdu w system odzyskiwania energii, ładowanie pozapokładowe (wtedy dostawca musi dostarczyć ładowarki mobilne). W przypadku ładowarek o wyborze zdecydują cena (60%), okres gwarancji na ładowarki (10%), okres gwarancji na zewnętrzny magazyn energii (10%), okres gwarancji na roboty budowlane i instalacyjne (10%), pojemność magazynu energii (10%). Na realizację przeznaczano 12 miesięcy.

Podziel się z innymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Nowe Aleje Jerozolimskie. Powstanie pełna gwiazda tramwajowa?

Przestrzeń

Nowe Aleje Jerozolimskie. Powstanie pełna gwiazda tramwajowa?

Witold Urbanowicz 21 maja 2021

Łomża zamawia nowe dwa autobusy

Komunikacja

Łomża zamawia nowe dwa autobusy

Przemysław Farsewicz 24 września 2019

Łomża chce odnowić połowę swojego taboru

Komunikacja

Łomża chce odnowić połowę swojego taboru

Martyn Janduła 15 marca 2016

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5