Partnerzy serwisu:
Przestrzeń

Łódź ofertami na projekt przebudowy Północnej wraz z pętlą

Dalej Wstecz
Data publikacji:
30-08-2019
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

PRZESTRZEŃ
Łódź ofertami na projekt przebudowy Północnej wraz z pętlą
fot. Kasper Fiszer
Zarząd Inwestycji Miejskich w Łodzi otworzył oferty w kolejnym już przetargu na wykonanie projektu przebudowy trasy tramwajowej w ciągu Ogrodowej i Północnej wraz z dawną krańcówką tramwajów podmiejskich. O zamówienie ubiegają się trzy podmioty.

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie dokumentacji na rozbudowę układu torowo-drogowego w ciągu ulic Ogrodowa – Północna na odcinku od ul. Zachodniej do ul. Franciszkańskiej wraz z przebudową pętli tramwajowej przy ul. Północnej i budową płyty odciążającej nad kanałem rzeki Łódki. Przewidziano dodatkowe rozjazdy umożliwiające zjazd z ul. Nowomiejskiej w ul. Północną (w kierunku ul. Kilińskiego) oraz dla zjeżdżających z ul. Północnej w ul. Nowomiejską (w kierunku pl. Wolności).

W czwartek (29 sierpnia) minął termin składania ofert. Wystartowały trzy podmioty. Najtańszą ofertę złożyła firma Polska Inżyniera z Warszawy, która zaoferowała 922,5 tys. zł brutto, mieszcząc się – jako jedyna – w budżecie określonym na 988,8 tys. zł brutto. Biuro Projektów Komunikacyjnych w Poznaniu zaproponowało 1,085 mln zł brutto, a Progreg z Krakowa – 1,144 mln zł brutto.

O wyborze zdecydują cena (60%) oraz doświadczenie projektanta z uprawnieniami budowlanymi w specjalności inżynieryjno-drogowej bez ograniczeń (40%). W tym drugim kryterium najwięcej punktów otrzyma Progreg, który zgłosił osiem projektów w branży drogowej, podczas gdy konkurenci podali po cztery projekty.

Na realizację zamówienia, wraz z uzyskaniem wszystkich pozwoleń, przeznaczono 16 miesięcy. Wykonawca będzie też sprawować nadzór autorski.

o już trzecie podejście do Północnej. Wcześniej Łódź rozpisywała już przetarg na to zadanie w formule projektuj i buduj. W zeszłym roku miasto wybrało ofertę złożoną przez konsorcjum firm Przedsiębiorstwo Drogowo-Budowlane KEMY, Larkbud i Progreg Infracity z Łodzi, opiewającą na kwotę 49,8 mln zł brutto. Pod koniec października zamawiający poprosił wykonawcę o przedłużenie terminu związania ofertą do stycznia 2019 r. Konsorcjum takiej zgody nie złożyło w wymaganym terminie, co wymuszało unieważnienie postępowania. W kolejnym postępowaniu – na samą dokumentację projektową – okazało się, że jedna oferta została złożona wadliwe (bez możliwości odczytu), a druga przewyższa budżet zamawiającego

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5