Tory odstawcze zajezdni Helenówek na północ od hali. fot. Roman Czubiński, 24.04.2012 r.
Na tory północne tradycyjnie odstawiano pojazdy niesprawne. fot. Roman Czubiński, 24.04.2012 r.
803N "Kanciak" i dwa wagony GT8ZR z Innsbrucku. fot. Roman Czubiński, 24.04.2012 r.
Dwa spośród GT8ZR na krótko wróciły potem na łódzkie tory - już w barwach MPK Łódź. fot. Roman Czubiński, 24.04.2012 r.
W chwili wykonywania zdjęcia ich los jeszcze się ważył. fot. Roman Czubiński, 24.04.2012 r.
Co do wagonów 803N nikt nie miał złudzeń - MPK nie widziało dla nich miejsca we flocie. fot. Roman Czubiński, 24.04.2012 r.
803N bez modernizacji pod koniec istnienia MKT nie kursowały już liniowo. fot. Roman Czubiński, 24.04.2012 r.
Pudła pierwszych łódzkich wagonów typu Herbrand można dziś oglądać w Zajezdni Muzealnej Brus. fot. Roman Czubiński, 24.04.2012 r.
Trzecie pudło łódzkiego Herbranda. Wszystkie egzemplarze docelowo mają zostać odremontowane. fot. Roman Czubiński, 24.04.2012 r.
Wnętrze jednego z Herbrandów. Przez kilkadziesiąt lat wagon pełnił rolę altany na prywatnej działce. fot. Roman Czubiński, 24.04.2012 r.
Tuż za płotem - podobnie jak dziś - na pętli zawracały tramwaje linii 11. fot. Roman Czubiński, 24.04.2012 r.
Jednego z "Kanciaków" - wagon nr 37 - udało się uratować i przewieźć na Brus. fot. Roman Czubiński, 24.04.2012 r.
Na terenie zajezdni można było znaleźć mnóstwo reliktów poprzednich epok. fot. Roman Czubiński, 24.04.2012 r.
Zewnętrzne stanowisko do przeglądu pantografów. fot. Roman Czubiński, 24.04.2012 r.
Pudło jednego z wagonów towarowych, eksploatowanych niegdyś na liniach podmiejskich. fot. Roman Czubiński, 24.04.2012 r.
Garaż dla mniejszych wagonów technicznych. fot. Roman Czubiński, 24.04.2012 r.
Wagon techniczny MPK na bazie tramwaju 5N. fot. Roman Czubiński, 24.04.2012 r.
Ta techniczna "eNka" należała do MKT. fot. Roman Czubiński, 24.04.2012 r.
Po południowej stronie hali zgromadzono wagony jeżdżące do końca. fot. Roman Czubiński, 24.04.2012 r.
MKT obsługiwała też kilka linii autobusowych. fot. Roman Czubiński, 24.04.2012 r.
Ten Jelcz M11, przewidziany na pojazd historyczny, został skasowany kilka lat później. fot. Roman Czubiński, 24.04.2012 r.
Ten GT8 obsługiwał linię 46 w barwach MPK jeszcze przez kilka lat. fot. Roman Czubiński, 24.04.2012 r.