Partnerzy serwisu:
Przestrzeń

Kto będzie naprawiać schody, windy i bramki biletowe w metrze? Są oferty

Dalej Wstecz
Data publikacji:
18-11-2022
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

PRZESTRZEŃ
Kto będzie naprawiać schody, windy i bramki biletowe w metrze? Są oferty
fot. Muri, lic. CC BY-SA 4.0 Wikimedia commons
W listopadzie Metro Warszawskie otworzyło oferty w dwóch przetargach na utrzymanie i naprawy infrastruktury na stacjach I i II linii. Pierwsze postępowanie dotyczy wind, schodów ruchomych i platform, a drugie – bramek biletowych.

Zlecenia podzielono na pięć zadań w zależności od producenta urządzeń (szczegóły tutaj). Pierwsze obejmowało 92 dźwigi, trzy platformy oraz 144 ciągi schodów ruchomych na stacjach I i II linii oraz na terenie STP Kabaty. O zlecenie ubiegają się dwa podmioty. Otis wycenił zadanie na 24,747 mln zł brutto, a MP ProLift – na 6,017 mln zł brutto. Budżet na ten cel wynosi 21,451 mln zł brutto. Drugie zadanie dotyczyło 37 wind i czterech biegów schodów na stacjach I linii. Wystartował jedynie Schindler Polska z ofertą na kwotę 1,565 mln zł brutto, co mieści się w budżecie określonym na 1,636 mln zł brutto.

Zadanie nr 3 obejmuje 8 wind oraz 17 ciągów schodów ruchomych na stacjach I linii. MP ProLift wyceniło zadanie na 909 tys. zł brutto. Budżet wynosi 1,753 mln zł brutto. Zadanie nr 4 obejmuje siedem dźwigów ma stacjach I linii. MP ProLift wyceniło zadanie na 120 tys. zł brutto, a City Lift Andrzej Krebs – na 103 tys. zł. Budżet wynosi 121 tys. zł brutto. Ostatnie zadanie dotyczy czterech wind na stacjach I linii. MP ProLift wyceniło zadanie na 158 tys. zł brutto, a Liftprojekt Inżynieria Dźwigowa – na 222 tys. zł. Budżet wynosi 239 tys. zł brutto.

W oddzielnym przetargu szukano firm, które zajmą się konserwacjami i naprawami kasowników oraz bramek biletowych w latach 2023-2025. Zamówienie podzielono na dwa zadania. Pierwsze dotyczy urządzeń na I linii na stacjach A1 Kabaty – A15 Ratusz, A19 Marymont – A23 Młociny oraz nowych, szerokich bramek na wszystkich stacjach I linii. Wystartowała firma Syntax, która usługę konserwacji wyceniła na 3,440 mln zł brutto, napraw awaryjnych na 637 tys. zł, a sumę cen jednostkowych części zamiennych na 198 tys. zł. Metro wyceniło to zadanie na 7,095 mln zł brutto (konserwacje + naprawy).

Drugie zadanie dotyczy bramek na II linii między stacjami C6 Księcia Janusza i C18 Trocka (pozostałe stacje są objęte gwarancją wykonawcy). Wystartowała firma Macro-System, która usługę konserwacji wyceniła na 8,442 mln zł brutto, napraw awaryjnych na 517 tys. zł, a sumę cen jednostkowych części zamiennych na 164 tys. zł. Metro wyceniło to zadanie na 6,6 mln zł brutto (konserwacje + naprawy).
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

Warszawa. Koniec drążenia tuneli M2

Przestrzeń

Warszawa. Koniec drążenia tuneli M2

Redakcja/inf. pras. 22 maja 2025

Oznakowanie dotykowe na kolejnych stacjach metra

Komunikacja

Oznakowanie dotykowe na kolejnych stacjach metra

ZTM Warszawa 29 kwietnia 2025

 Nowe umowy na koncie RAFAMET S.A.

Komunikacja

Nowe umowy na koncie RAFAMET S.A.

RAFAMET S.A. 11 kwietnia 2025

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

Warszawa. Koniec drążenia tuneli M2

Przestrzeń

Warszawa. Koniec drążenia tuneli M2

Redakcja/inf. pras. 22 maja 2025

Oznakowanie dotykowe na kolejnych stacjach metra

Komunikacja

Oznakowanie dotykowe na kolejnych stacjach metra

ZTM Warszawa 29 kwietnia 2025

 Nowe umowy na koncie RAFAMET S.A.

Komunikacja

Nowe umowy na koncie RAFAMET S.A.

RAFAMET S.A. 11 kwietnia 2025

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij