Partnerzy serwisu:
Przestrzeń

Kto będzie naprawiać schody, windy i bramki biletowe w metrze? Są oferty

Dalej Wstecz
Data publikacji:
18-11-2022
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

PRZESTRZEŃ
Kto będzie naprawiać schody, windy i bramki biletowe w metrze? Są oferty
fot. Muri, lic. CC BY-SA 4.0 Wikimedia commons
W listopadzie Metro Warszawskie otworzyło oferty w dwóch przetargach na utrzymanie i naprawy infrastruktury na stacjach I i II linii. Pierwsze postępowanie dotyczy wind, schodów ruchomych i platform, a drugie – bramek biletowych.

Zlecenia podzielono na pięć zadań w zależności od producenta urządzeń (szczegóły tutaj). Pierwsze obejmowało 92 dźwigi, trzy platformy oraz 144 ciągi schodów ruchomych na stacjach I i II linii oraz na terenie STP Kabaty. O zlecenie ubiegają się dwa podmioty. Otis wycenił zadanie na 24,747 mln zł brutto, a MP ProLift – na 6,017 mln zł brutto. Budżet na ten cel wynosi 21,451 mln zł brutto. Drugie zadanie dotyczyło 37 wind i czterech biegów schodów na stacjach I linii. Wystartował jedynie Schindler Polska z ofertą na kwotę 1,565 mln zł brutto, co mieści się w budżecie określonym na 1,636 mln zł brutto.

Zadanie nr 3 obejmuje 8 wind oraz 17 ciągów schodów ruchomych na stacjach I linii. MP ProLift wyceniło zadanie na 909 tys. zł brutto. Budżet wynosi 1,753 mln zł brutto. Zadanie nr 4 obejmuje siedem dźwigów ma stacjach I linii. MP ProLift wyceniło zadanie na 120 tys. zł brutto, a City Lift Andrzej Krebs – na 103 tys. zł. Budżet wynosi 121 tys. zł brutto. Ostatnie zadanie dotyczy czterech wind na stacjach I linii. MP ProLift wyceniło zadanie na 158 tys. zł brutto, a Liftprojekt Inżynieria Dźwigowa – na 222 tys. zł. Budżet wynosi 239 tys. zł brutto.

W oddzielnym przetargu szukano firm, które zajmą się konserwacjami i naprawami kasowników oraz bramek biletowych w latach 2023-2025. Zamówienie podzielono na dwa zadania. Pierwsze dotyczy urządzeń na I linii na stacjach A1 Kabaty – A15 Ratusz, A19 Marymont – A23 Młociny oraz nowych, szerokich bramek na wszystkich stacjach I linii. Wystartowała firma Syntax, która usługę konserwacji wyceniła na 3,440 mln zł brutto, napraw awaryjnych na 637 tys. zł, a sumę cen jednostkowych części zamiennych na 198 tys. zł. Metro wyceniło to zadanie na 7,095 mln zł brutto (konserwacje + naprawy).

Drugie zadanie dotyczy bramek na II linii między stacjami C6 Księcia Janusza i C18 Trocka (pozostałe stacje są objęte gwarancją wykonawcy). Wystartowała firma Macro-System, która usługę konserwacji wyceniła na 8,442 mln zł brutto, napraw awaryjnych na 517 tys. zł, a sumę cen jednostkowych części zamiennych na 164 tys. zł. Metro wyceniło to zadanie na 6,6 mln zł brutto (konserwacje + naprawy).
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

Co gubią pasażerowie w metrze?

Komunikacja

Co gubią pasażerowie w metrze?

inf. pras. UM Warszawa 18 sierpnia 2023

Metro: Wakacyjny remont schodów na stacji Centrum

Przestrzeń

Metro: Wakacyjny remont schodów na stacji Centrum

Redakcja/inf. pras. 21 lipca 2023

Metro szuka oszczędności. Droga energia oznacza katastrofę

Komunikacja

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

Co gubią pasażerowie w metrze?

Komunikacja

Co gubią pasażerowie w metrze?

inf. pras. UM Warszawa 18 sierpnia 2023

Metro: Wakacyjny remont schodów na stacji Centrum

Przestrzeń

Metro: Wakacyjny remont schodów na stacji Centrum

Redakcja/inf. pras. 21 lipca 2023

Metro szuka oszczędności. Droga energia oznacza katastrofę

Komunikacja

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5