Partnerzy serwisu:
Przestrzeń

Kraków z ofertami na autobusy midi i mini

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2020-03-20 16:00
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Kraków z ofertami na autobusy midi i mini
fot. MPK Kraków
MPK Kraków otworzyło oferty w przetargu na dostawę pięciu krótkich autobusów komunikacji miejskiej. W sumie wystartowało pięć podmiotów. Pojazdy miałyby zostać dostarczone w ciągu siedmiu miesięcy od zawarcia umowy.

Przedmiotem przetargu jest pięciu fabrycznie nowych niskopodłogowych autobusów. Zamówienie jest podzielone na dwa zadania w zależności od długości pojazdu. Na dostawy przeznaczono siedem miesięcy.

Jedno zadanie dotyczy trzech autobusów klasy midi, wycenionych na 2,7 mln zł netto. Zamawiający wymaga pojazdów o długości od 8,5 do 9,6 m. Zadanie drugie dotyczy dwóch pojazdów mini, które wyceniono na 1,8 mln zł netto. Długość pojazdów określono na 5,8-7,5 metra. W środku ma być miejsce dla co najmniej 20 pasażerów, w tym minimum 8 miejsc siedzących.

Dzisiaj (20 marca) minął termin składania ofert. Wystartowało pięć podmiotów. W zadaniu związanym z pojazdami mini wpłynęły dwie oferty. Automet Group zaproponował pojazdy Mercedes Benz/Automet 906CA50C Sprinter City za 1,198 mln zł netto. MMI zaproponowało pojazdy Karsan M2 HDV Jest+ za 812 tys. zł zł netto. O wyborze zdecydują cena (65%), okres gwarancji autobusu całopojazdowej (8%), liczba wszystkich miejsc pasażerskich w autobusie – siedzących i stojących (8%), liczba biegów skrzyni biegów (5%), montaż w autobusie układu rekuperacji energii hamowania (8%), wysokość poziomu podłogi drzwi wejściowych od poziomu jezdni (6%).

W części dotyczącej pojazdów midi wpłynęły trzy oferty. Solaris zaproponował autobusy Urbino 8.9 EL za 3,387 mln zł netto. Autosan zaproponował autobusy M12 LF Sancity 9EL za cenę 2,874 mln zł netto. Busimport PL zaproponowało pojazdy Isuzu Citibus za 2,994 mln zł netto. O wyborze zdecydują cena (65%), okres gwarancji autobusu całopojazdowej (8%), liczba wszystkich miejsc pasażerskich w autobusie – siedzących i stojących (6%), wyposażenie autobusów w systemy bezpieczeństwa: aktywnego tempomatu oraz asystenta prawej strony pojazdu (7%), liczba biegów skrzyni biegów (5%), montaż w autobusie układu rekuperacji energii hamowania (6%), wysokość poziomu podłogi drzwi wejściowych od poziomu jezdni (3%).

Autobusy mają być niskopodłogowe. Wyposażenie obejmuje klimatyzację, porty USB do ładowania urządzeń mobilnych, a także poduszki naścienne dla pasażerów stojących.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5