Partnerzy serwisu:
Przestrzeń

Kraków kupuje autobusy midi i mini

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2020-02-13 12:45
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Kraków kupuje autobusy midi i mini
fot. Lukas 3z, lic. CC BY-SA 4.0 Wikimedia commons
MPK Kraków ogłosiło przetarg na dostawę pięciu krótkich autobusów komunikacji miejskiej. Pojazdy miałyby zostać dostarczone w ciągu siedmiu miesięcy od zawarcia umowy.

Przedmiotem przetargu jest pięciu fabrycznie nowych niskopodłogowych autobusów. Zamówienie jest podzielone na dwa zadania w zależności od długości pojazdu. Termin składania ofert mija 17 marca. Startować mogą firmy, które zrealizowały w ostatnich latach dostawę co najmniej jednego pojazdu (albo – w przypadku składania ofert na dwa zadania – dwóch pojazdów). 

Jedno zadanie dotyczy trzech autobusów klasy midi, wycenionych na 2,7 mln zł netto. Zamawiający wymaga pojazdów o długości od 8,5 do 9,6 m. W środku powinno być łącznie dostępnych co najmniej 60 miejsc dla pasażerów, w tym minimum 15 miejsc siedzących. O wyborze zdecydują cena (65%), okres gwarancji autobusu całopojazdowej (8%), liczba wszystkich miejsc pasażerskich w autobusie – siedzących i stojących (6%), wyposażenie autobusów w systemy bezpieczeństwa: aktywnego tempomatu oraz asystenta prawej strony pojazdu (7%), liczba biegów skrzyni biegów (5%), montaż w autobusie układu rekuperacji energii hamowania (6%), wysokość poziomu podłogi drzwi wejściowych od poziomu jezdni (3%).

Zadanie drugie dotyczy dwóch pojazdów mini, które wyceniono na 1,8 mln zł netto. Długość pojazdów określono na 5,8-7,5 metra. W środku ma być miejsce dla co najmniej 20 pasażerów, w tym minimum 8 miejsc siedzących. O wyborze zdecydują cena (65%), okres gwarancji autobusu całopojazdowej (8%), liczba wszystkich miejsc pasażerskich w autobusie – siedzących i stojących (8%), liczba biegów skrzyni biegów (5%), montaż w autobusie układu rekuperacji energii hamowania (8%), wysokość poziomu podłogi drzwi wejściowych od poziomu jezdni (6%).

Autobusy mają być niskopodłogowe. Wyposażenie obejmuje klimatyzację, porty USB do ładowania urządzeń mobilnych, a także poduszki naścienne dla pasażerów stojących. Na ich dostawę przeznaczono siedem miesięcy. Szacowana wartość zamówienia to 4,5 mln zł netto.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Krakowski Lajkonik z zasilaniem bateryjnym od Medcom

Przestrzeń

Krakowski Lajkonik z zasilaniem bateryjnym od Medcom

Redakcja 04 lutego 2020

Jakie elektrobusy dla Krakowa

Komunikacja

Jakie elektrobusy dla Krakowa

Witold Urbanowicz 02 stycznia 2020

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5