Partnerzy serwisu:
Komunikacja

Konin z przetargiem na sześć autobusów hybrydowych

Dalej Wstecz
Autor:

Jakub Dybalski

Data publikacji:
2019-08-06 14:00
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Konin z przetargiem na sześć autobusów hybrydowych
fot.
Miejski Zakład Komunikacji w Koninie rozpisał przetarg na sześć autobusów hybrydowych. Cztery mają być standardowej długości, a dwa powinny być przegubowe.

W Koninie szukają dostawcy czterech autobusów hybrydowych, fabrycznie nowych, wyprodukowanych w roku dostawy, wyposażonych w silnik diesla i silnik lub silniki elektryczne, niskopodłogowych o długości 11–12 m, oraz dwóch autobusów hybrydowych, fabrycznie nowych, również wyposażonych w silnik diesla i silnik lub silniki elektryczne, przegubowych, niskopodłogowych o długości 17–18 m.

Zamówienie nie jest podzielone na części. Dostawca będzie musiał zaoferować pojazdy obu długości.

W Koninie wymagają autobusów standardowej długości, które pomieszczą minimum 75 pasażerów, z czego 28 na miejscach siedzących w tym 8 miejsc musi być dostępne z niskiej podłogi. Do środka ma prowadzić troje drzwi w układzie 2–2–2 i powinno się tam znaleźć miejsce dla wózka inwalidzkiego.

Przegubowce mają pomieścić 135 pasażerów, z czego 38 na miejscach siedzących, a 12 z tych miejsc ma być dostępnych z niskiej podłogi. Tu również powinno znaleźć się miejsce na wózek inwalidzki, a autobusy powinny zostać wyposażone w czworo drzwi w układzie 2–2–2–2.

Co ciekawe, w środku wymagane jest zamontowanie automatu biletowego obsługującego płatności monetami. SIWZ nie wspomina o obsłudze kart płatniczych, czy telefonu.

Na oferty czekają w Koninie do 10 września. Szacunkowa cena zamówienia podana w ogłoszeniu to 2 448 292 euro netto. W przetargu najważniejszym kryterium będzie cena (60 proc.), a potem kryteria techniczne (30 proc.) i warunki gwarancji (10 proc.).

Wśród kryteriów technicznych istotne są m.in. konstrukcja nadwozia (preferowane aluminium i stal nierdzewna), rodzaj napędu hybrydowego (preferowana hybryda szeregowa), czy zużycie paliwa. Kryterium gwarancyjne to po prostu długość gwarancji na cały autobus (minimum dwuletnia).

Zwycięzca przetargu będzie musiał dostarczyć pojazdy do końca maja przyszłego roku.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Piła kupuje 13 autobusów, w tym hybrydy

Komunikacja

Piła kupuje 13 autobusów, w tym hybrydy

Witold Urbanowicz 17 lipca 2019

Płock z jedną ofertą na hybrydy

Przestrzeń

Płock z jedną ofertą na hybrydy

Witold Urbanowicz 28 czerwca 2019

Volvo chwali się popytem na autobusy hybrydowe

Prawo & Finanse

Volvo chwali się popytem na autobusy hybrydowe

jd/inf. pras. 28 maja 2019

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5