Partnerzy serwisu:
Przestrzeń

Kolejny nieudany przetarg we Wrocławiu. Bez ofert na tramwaj na Nowy Dwór

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2018-06-19 14:01
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Kolejny nieudany przetarg we Wrocławiu. Bez ofert na tramwaj na Nowy Dwór
fot. Tomasz Walków / wroclaw.pl
Fiaskiem kończy się przetarg na budowę trasy autobusowo-tramwajowej na Nowy Dwór. W postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta. Postępowanie ma zostać niebawem powtórzone.

Przedmiotem dwuczęściowego postępowania jest budowa wydzielonej 7-kilometrowej trasy autobusowo-tramwajowej łączącej centrum miasta z osiedlem Nowy Dwór. Wrocławskie Inwestycje do wtorku 19 czerwca czekały na oferty, jednak w postępowaniu – w żadnej z dwóch części – nie zgłosił ani jeden wykonawca. Z tego względu zamawiający unieważnił postępowanie. Nowy przetarg ma zostać ogłoszony na dniach.

Zamówienie było podzielone na dwie części. Pierwsza obejmowała budowę trasy od pl. Orląt Lwowskich do skrzyżowania ul. Strzegomskiej z ul. Rogowską. W ramach tego zadania przewidziano także budowę dróg rowerowych i chodników, przebudowę istniejącego torowiska na odcinku ul. Robotniczej od okolic skrzyżowania z ul. Fabryczną do skrzyżowania z ul. Śrubową, budowę pętli przy ul. Rogowskiej. Powstaną też wiadukty nad torami kolejowymi oraz ul. Smolecką. Przewidziano również przebudowę ul. Robotniczej, ul. Nabycińskiej, placu Orląt Lwowskich i fragmentu ulicy Śrubowej. Ta część miała być gotowa do 30 września 2020 r.

Druga część obejmowała zaprojektowanie i budowę 2-kilometrowego odcinka od krzyżowania ul. Strzegomskiej i ul. Rogowskiej do pętli przy przystanku kolejowym Wrocław Nowy Dwór. Na realizację przeznaczono 20 miesięcy.

Przetarg na linię tramwajową na Nowy Dwór nie jest jedynym zmartwieniem Wrocławia. Wczoraj otwarto oferty w ponowionym przetargu na budowę 3,8-kilometrowej trasy tramwajowej wzdłuż Popowickiej, Starogroblowej i Długiej wraz z budową nowego przystanku kolejowego Wrocław Szczepin. Najtańsza oferta opiewała na kwotę 301,6 mln zł brutto przy budżecie 177,9 mln zł brutto.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Wrocław: Tramwaj na Nowy Dwór w 2020 r. Rusza przetarg

Przestrzeń

Wrocław: Tramwaj na Nowy Dwór w 2020 r. Rusza przetarg

Witold Urbanowicz 23 kwietnia 2018

Wrocław: W sierpniu przetarg na tramwaj na Nowy Dwór

Przestrzeń

Wrocław: W sierpniu przetarg na tramwaj na Nowy Dwór

Witold Urbanowicz 07 marca 2017

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5