Partnerzy serwisu:
Komunikacja

Kalisz z przetargiem na elektrobusy, ładowarki i fotowoltaikę

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Sultof
GMV

Data publikacji:
15-11-2022
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

KOMUNIKACJA
Kalisz z przetargiem na elektrobusy, ładowarki i fotowoltaikę
fot. Kaliskie Linie Autobusowe
Kaliskie Linie Autobusowe ogłosiły przetarg na dostawę pięciu elektrobusów wraz z ładowarkami. Oddzielna część dotyczy budowy dwóch wiat postojowych wraz z dachową instalacją fotowoltaiczną.

Przetarg podzielony jest na dwie części. Pierwsza obejmuje dostawę pięciu fabrycznie nowych autobusów o długości 11-13 m. Zamówienie obejmuje także montaż pięciu stacjonarnych dualnych ładowarek plug-in oraz jednej ładowarki mobilnej.

Każdy autobus musi pomieścić min. 75 pasażerów, z czego 25 na miejscach siedzących. Pojazd ma być w pełni niskopodłogowy z wejściem na wysokości maks. 340 mm. Wymagane są drzwi w układzie 2-2-2, otwierane do wewnątrz autobusu. Przy drugich drzwiach zaplanowano miejsce przystosowane do równoczesnego przewozu wózka inwalidzkiego i dziecięcego, z możliwością przewozu roweru (przy zastosowaniu uchwytu ściennego albo pasa mocującego). Przewidziano ładowarki USB, wahadłową poręcz przy kabinie kierowcy, uchylne okna, klimatyzację, ogrzewanie elektryczne, wodne wspomagane pompą ciepła oraz, o ile to technicznie możliwe, wykorzystujące dodatkowo ciepło z układu chłodzenia silnika/silników i magazynu energii, do tego wyświetlacze LED/LCD, system liczenia pasażerów, nagłośnienie z automatycznymi zapowiedziami, kasowniki, monitoring, system prewencji kolizyjnej, ostrzegający kierowcę sygnałami wizualnymi i dźwiękowymi m.in. o nieplanowanym i niekontrolowanym zjechaniu z pasa ruchu, system kontroli trzeźwości kierowcy.

Zamawiający wymaga silnika bądź silników o mocy min. 160 kW – z funkcją odzysku energii podczas hamowania, a także funkcją ograniczenia prędkości do 70 km/h. Łączna pojemność nominalna magazynu energii musi wynosić min. 350 kWh, a energia dostępna dla użytkownika nie może być mniejsza niż 280 kWh. Założono ładowanie za pomocą wtyczki (plug-in). Maksymalny czas ładowania podstawowego określono na 5 h, a przyspieszonego – na 2,5 h. Wymagany gwarantowany przebieg autobusu to 270 km – musi pozwalać na swobodną obsługę linii 16, 18 i 22, porównywalną do autobusów diesla.

O zlecenie może ubiegać się firma, która w ciągu ostatnich trzech lat zrealizowała co najmniej jedną dostawę elektrobusów z systemem ładowania o wartości min. 8 mln zł netto. O wyborze zdecydują cena (60%), kryteria techniczne (20%), ekologia – zużycie energii (10%) oraz warunki serwisu i gwarancji (10%). Pod uwagę brane będą materiał elementów konstrukcyjnych szkieletu nadwozia, kratownicy, ramy, podwozia; gwarancja zasięgu; kwestia zabudowy wnętrza (preferowany brak zabudowy wieżowej w tylnej części); rozwiązanie konstrukcyjne silnika (preferowane ułożenie wzdłużne do osi autobusu, zamontowany za mostem napędowym i połączony wałem napędowym z mostem napędowym.

Druga część zakłada budowę dwóch wiat wraz z dachowymi instalacjami fotowoltaicznymi na potrzeby postoju i ładowania elektrobusów. Jedna z nich pomieścić ma 10 stanowisk, a druga – 12. Do tego zadaniem wykonawcy będzie budowa instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy 352,35 kWp (870 modułów o mocy jednostkowej 405Wp) na projektowanych wiatach oraz na istniejącym budynku warsztatu, myjni samochodowej i stacji kontroli pojazdów znajdujących się na terenie zajezdni KLA przy ul. Wrocławskiej. Powstanie też stacja transformatorowa. O wyborze w tej części zdecydują cena (60%), gwarancja na roboty budowlane (20%) i panele fotowoltaiczne (20%).

Termin składania ofert mija 15 grudnia. Zamówienie ma również zostać zrealizowane do połowy grudnia 2023 r.
Partnerzy działu

Sultof
GMV

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Świdnica unieważnia przetarg na elektrobusy

Komunikacja

Świdnica unieważnia przetarg na elektrobusy

Jakub Rösler 13 września 2023

Pociągi na rzeszowskie lotnisko Jasionka nie dowiozą na wszystkie odloty

Prawo & Finanse

Zobacz również:

Jedna oferta na elektrobusy dla Kalisza

Komunikacja

Jedna oferta na elektrobusy dla Kalisza

Jakub Rösler 19 kwietnia 2023

Kalisz z drogą ofertą na elektrobusy

Komunikacja

Kalisz z drogą ofertą na elektrobusy

Jakub Rösler 17 lutego 2023

Pozostałe z wątku:

Świdnica unieważnia przetarg na elektrobusy

Komunikacja

Świdnica unieważnia przetarg na elektrobusy

Jakub Rösler 13 września 2023

Pociągi na rzeszowskie lotnisko Jasionka nie dowiozą na wszystkie odloty

Prawo & Finanse

Zobacz również:

Jedna oferta na elektrobusy dla Kalisza

Komunikacja

Jedna oferta na elektrobusy dla Kalisza

Jakub Rösler 19 kwietnia 2023

Kalisz z drogą ofertą na elektrobusy

Komunikacja

Kalisz z drogą ofertą na elektrobusy

Jakub Rösler 17 lutego 2023

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5