Hyundai zapewni autokary na MŚ w Rosji. W tym z hasłem „Polska Dawaj!” - Transport Publiczny
 
Partnerzy serwisu:
Komunikacja

Hyundai zapewni autokary na MŚ w Rosji. W tym z hasłem „Polska Dawaj!”

Dalej Wstecz
Autor:

Jakub Dybalski

Data publikacji:
2018-06-01 14:35
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Hyundai zapewni autokary na MŚ w Rosji. W tym z hasłem „Polska Dawaj!”
fot. Hyundai
Hyundai, jako oficjalny partner rozpoczynających się już 14 czerwca MŚ w piłce nożnej w Rosji, zapewni organizatorom 530 pojazdów do wożenia piłkarzy, członków sztabu i oficjeli. W tym znajdą się też autokary 32 reprezentacji, każdy z hasłem zagrzewającym do boju. Polski autokar będzie jeździł z hasłem „Polska Dawaj!/Go Poland!”.

Wczoraj Hyundai zaprezentował swoje pojazdy razem z drugim motoryzacyjnym sponsorem mistrzostw – Kią – przed moskiewskim stadionem Łużniki, na którym odbędzie się siedem meczów mundialu, w tym mecz otwarcia i finał. Wspólnie oba koncerny przekażą organizatorom blisko tysiąc pojazdów.

Piłkarze każdej z drużyn grających na mundialu będą korzystali z autokaru Hyundaia podobnie jak przed czterema laty. I tak jak podczas brazylijskich mistrzostw autokary będą ozdobione hasłami które wymyślili kibice każdej z drużyn i które zostały wybrane w internetowym głosowaniu.

Z rozmaitych haseł wygrywały zwykle dość proste, mówiące o marzeniach i milionach kibiców. Saudyjczycy będą mieli na autokarze po prostu przydomek „Królowie Pustyni”. Pomysłowi okazali się kibice Urugwaju „Słońce świeci w Rosji, a niebo jest błękitne” („błękitny” to kolor koszulek reprezentacji Urugwaju). Brazylia pojedzie z hasłem „Więcej niż 5 gwiazdek, 200 milionów serc”, przy czym „pięć gwiazdek” to nawiązanie do pięciu tytułów mistrzowskich Brazylijczyków. W Polsce wygrało hasło „Polska Dawaj!”

Hasła na autokarach potrafią rozpalić dyskusje w danym kraju, zwłaszcza gdy wybór okaże się niezbyt szczęśliwy. Przed czterema laty australijskie hasło "Socceroos: Hopping Our Way Into History!" ("socceroos", nawiązanie do kangurów, to przydomek reprezentacji Australii, a hasło można swobodnie przetłumaczyć jako "wykicajmy nasze miejsce w historii") zostało dość powszechnie uznane za idiotyczne, a dziennikarze długo zastanawiali się jak to możliwe, skoro hasło zaproponowane przez kibiców, wybierali inni kibice.

Podziel się z innymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Konflikt autobusowy w Czechach: RegioJet skarży Flixbusa do KE

Prawo & Finanse

Konflikt autobusowy w Czechach: RegioJet skarży Flixbusa do KE

Witold Urbanowicz 28 maja 2018

USA. Flixbus podbija Dziki Zachód

Komunikacja

USA. Flixbus podbija Dziki Zachód

jd/inf. pras. 16 maja 2018

Mobilis łączy siły z FlixBusem. Przemaluje 9 autobusów

Komunikacja

Mobilis łączy siły z FlixBusem. Przemaluje 9 autobusów

jd/inf. pras. 10 maja 2018

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS