Partnerzy serwisu:
Przestrzeń

Gorzów z ofertami na przebudowę torowiska na Chrobrego i Mieszka I

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2019-11-29 14:29
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Gorzów z ofertami na przebudowę torowiska na Chrobrego i Mieszka I
fot. WU
Gorzów Wielkopolski otworzył oferty w przetargu na przebudowę 1,5-kilometrowego odcinka trasy tramwajowej w ciągu Chrobrego i Mieszka I. O zamówienie ubiega się trzech producentów. Sieć tramwajowa, w związku remontami, pozostaje nieczynna od października 2017 r.

Przedmiotem przetargu, ogłoszonego pod koniec września, jest przebudowa drogi wraz z torowiskiem w ul. Chrobrego i ul. Mieszka I na odcinku od Pocztowej do Roosevelta. W ramach inwestycji przebudowane mają zostać też deptak, skrzyżowania, obiekt mostowy.

Na odcinku od Roosevelta do Borowskiego torowisko przeprowadzono środkiem jezdni. Przy skrzyżowaniu powstaną dodatkowe pasy do skrętu. Przystanki będą miały formę antyzatok. Na odcinku od Borowskiego do Wybickiego zaplanowano deptak miejski – bez wyniesionych krawężników. Pojawią się nowe nasadzenia drzew. W ul. Mieszka I i Chrobrego na odcinku deptaka przewidziano torowisko na podbudowie betonowej w technologii podlewu ciągłego. Na pozostałym odcinku Chrobrego zaplanowano torowisko na prefabrykowanych żelbetowych płytach. Na moście nad Kłodawką zostanie zastosowana konstrukcja typu węgierskiego. Sieć trakcyjna zostanie zawieszona na nowych słupach trakcyjno-oświetleniowych.

Dziś (29 listopada) minął termin składania ofert. O zamówienie ubiega się trzech producentów. Najtańszą ofertę złożyło konsorcjum firm ZUE i FDO, która zaoferowała wykonanie prac za 69,0 mln zł brutto. Konsorcjum Aldesa Construcciones i Coalvi jest gotowe wykonać prace za 73,9 mln zł brutto, a Budimex – za 83,5 mln zł brutto. Wszystkie oferty przekraczają budżet, określony na 59,9 mln zł brutto.

Jeśli Gorzów zdecyduje się zwiększyć środki i rozstrzygnąć postępowanie, to o wyborze zdecydują cena (60%), doświadczenie zawodowe kierownika budowy (20%) i kierownika robót branży sanitarnej (20%). W kryteriach pozacenoowych znów przewagę ma firma ZUE. Na realizację prac przeznaczono 18 miesięcy.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Gorzów Wlkp. postawi tablice informacji pasażerskiej

Przestrzeń

Gorzów Wlkp. postawi tablice informacji pasażerskiej

Witold Urbanowicz 31 października 2019

Nowy Twist Pesy dla Gorzowa po odbiorach i z homologacją

Przestrzeń

Nowy Twist Pesy dla Gorzowa po odbiorach i z homologacją

Witold Urbanowicz 03 czerwca 2019

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5