Partnerzy serwisu:
PARTNER DZIAŁU


Komunikacja

Gorzów: Ponowienie przetargu na leasing autobusów

Dalej Wstecz
Autor:

Rafał Dybiński

Data publikacji:
2020-10-16 15:30
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Transport Publiczny

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Gorzów: Ponowienie przetargu na leasing autobusów
fot. MZK Gorzów Wielkopolski
MZK Gorzów Wielkopolski rozpisał ponownie przetarg na leasing sześciu autobusów o długości 11,5-12 m. Budżet na zakup pojazdów wynosi 7 576 800 złotych brutto / 6 160 000 złotych netto.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu sześciu autobusów klasy maxi. Pojazdy muszą pomieścić nie mniej niż 85 pasażerów, w tym min. 24 na miejscach siedzących. Wysokość wnętrza autobusu powinna być większa niż 2,15 m. Wymagana wysokość podłogi to 320-470 mm (nad II osią) bez stopni poprzecznych we wnętrzu pojazdu. Pojazd powinien posiadać troje drzwi i o jednakowej szerokości skrzydeł i szerokości czynnej drzwi nie mniejszej niż 1,2 m.

W opisie przedmiotu zamówienia zaznaczono, że pojazdy mają być „przyjazne środowisku” i posiadać pełną klimatyzację. Maksymalny poziom emisji tlenku węgla (CO) nie może przekroczyć 4 g/kWh, a emisji tlenków azotu (NOx) 0,46 g/kWh. Kryteriami udzielenia zamówienia będą w tym wypadku: cena (70 proc.), właściwości techniczno-ekspoatacyjne (22 proc.), warunki gwarancji (5 proc.), termin realizacji dostawy (1 proc.) oraz gotowość techniczna (3 proc.).

W ramach ceny ofertowej Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia co najmniej pięciodniowego szkolenia dla pięciu pracowników wskazanych przez zamawiającego, w pełnym zakresie obsług i napraw (elektrycznych, mechanicznych i blacharskich) oferowanego typu autobusów. Szkolenie musi zostać przeprowadzone w terminie uzgodnionym z zamawiającym, a rozpoczęcie szkolenia musi nastąpić w terminie do sześciu tygodni od daty dostawy pierwszego autobusu. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia materiałów szkoleniowych.

Termin składania ofert w tym przetargu mija 18 października 2020 roku. Okres obowiązywania zamówienia to osiem miesięcy.

To już kolejne podejście do przetargu rozpisanego przez MZK Gorzów Wielkopolski. Pod koniec września zamawiający otrzymał dwie oferty. Wystartowała firma mLeasing, zazwyczaj oferująca MAN-y, z ofertą na kwotę 7,704 mln zł oraz konsorcjum firm Solaris Bus & Coach i Millenium Leasing z oferta na kwotę 8,8033 mln zł brutto. Budżet na ten cel wynosi 7,577 mln zł brutto.  2 października zamawiający postanowił jednak unieważnić postępowanie. MZK Gorzów Wielkopolski poinformował bowiem, że nie może zwiększyć budżetu do najkorzystniejszej oferty. Zamawiający nie wskazał zarazem, która oferta została uznana za najkorzystniejszą.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Gorzów: Dwie oferty na leasing nowych autobusów

Komunikacja

Gorzów: Dwie oferty na leasing nowych autobusów

Witold Urbanowicz 30 września 2020

Kędzierzyn-Koźle kupuje elektrobusy

Przestrzeń

Kędzierzyn-Koźle kupuje elektrobusy

Witold Urbanowicz 22 września 2020

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5