Partnerzy serwisu:
Komunikacja

Głogów bez hybryd i diesli

Dalej Wstecz
Autor:

Martyn Janduła

Data publikacji:
2017-06-07 13:30
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Głogów bez hybryd i diesli
fot. KM Głogów
Spółka Komunikacja Miejska w Głogowie prowadziła do 6 czerwca przetarg na dostawy czterech autobusów. Zamówienie podzielone zostało na dwie części zakładające dostawę dwóch autobusów spełniających normę Euro 6 oraz dwóch hybryd. Ostatecznie nikt nie zgłosił się z ofertą.

Przedmiotem zamówienia była dostawa czterech fabrycznie nowych autobusów niskopodłogowych. Zamówienie podzielono na dwie części, obejmujące po dwa autobusy hybrydowe i na diesel. Pojazdy miały trafić do Komunikacji Miejskiej w Głogowie do połowy listopada. Długość autobusów określono na 11,5-12 m. Zamawiający oczekuje podłogi niskiej na całej długości pojazdu, z wejściem na wysokości max 350 mm. Więcej o szczegółach pisaliśmy tutaj.

W postępowaniu mogły brać udział firmy, które dysponują bazą serwisową do obsługi oferowanych autobusów komunikacji miejskiej, a także w ostatnich trzech latach dostarczyły w ramach jednego zamówienia co najmniej dwa pojazdy dla minimum 90 osób, o długości autobusu min. 11,5 m, z silnikiem wysokoprężnym spełniającym normę spalin EURO 6, o pojemności min. 6 dm3 i mocy min 200 kW z automatycznym systemem detekcji i gaszenia pożaru albo – w przypadku drugiej części zamówienia – co najmniej dwa autobusów niskopodłogowych hybrydowych do przewozów w zbiorowej komunikacji miejskiej dla min. 85 osób, o długości autobusu min. 11,5 m, o napędzie elektryczno-spalinowym (napęd spalinowy – silnik diesel) z silnikiem spalinowym wysokoprężnym spełniającym normę spalin EURO 6, o pojemności min. 4,5 dm3 i mocy min 150 kW z automatycznym systemem detekcji i gaszenia pożaru. Kryteria wyboru to cena (60%), właściwości techniczno-eksploatacyjne (25%), warunki gwarancji i serwisu (10%), zużycie paliwa wg SORT 2 (5%).

Termin składania ofert minął 6 czerwca, jednak ostatecznie żadna z firm nie zdecydowała się na udział w przetargu. Zamawiający był więc zmuszony do unieważnienia postępowania. Przedsiębiorstwo informuje, że w najbliższym czasie ponownie rozpisze postępowanie po uprzednim kontakcie z Urzędem Marszałkowskim. Zakup współfinansowany miał być ze środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Głogów kupuje autobusy – hybrydy i diesle

Komunikacja

Głogów kupuje autobusy – hybrydy i diesle

Witold Urbanowicz 26 kwietnia 2017

Głogów z kolejnymi nowymi Solarisami?

Komunikacja

Głogów z kolejnymi nowymi Solarisami?

Witold Urbanowicz 16 listopada 2016

Solaris dostarczy trzy  autobusy do Głogowa

Komunikacja

Solaris dostarczy trzy autobusy do Głogowa

Jakub Dybalski 26 sierpnia 2015

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS