Partnerzy serwisu:
Komunikacja

Gdańsk zmienia zakres modernizacji NGT6-2. Nie będzie klimatyzacji

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2019-06-25 11:29
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Gdańsk zmienia zakres modernizacji NGT6-2. Nie będzie klimatyzacji
fot. Artur Andrzej, domena publiczna
Gdańskie Autobusy i Tramwaje wprowadzają modyfikacje do toczącego się przetargu na naprawę główną i modernizację tramwajów Bombardier NGT6-2. Wykreślono m.in. wymóg instalacji urządzeń klimatyzacyjno-grzewczych.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy głównej i modernizacji trzech tramwajów typu NGT6-2 w oparciu o dokumentację producenta, po przebiegu 900 tys. km. Celem prac jest przywrócenie pełnej zdolności eksploatacyjnej.

W zakresie prac związanych z naprawą główną przewidziano naprawę nadwozia zewnętrznego tramwajów, elementów podwozia tramwaju łącznie z wózkami jezdnymi i tocznymi, skrzyń z aparatami na dachu tramwaju łącznie z odbierakiem trakcyjnym, a także odświeżenie wnętrza.

Zakres prac obejmuje modernizację układu ogrzewania poprzez montaż urządzeń klimatyzacyjno-grzewczych, modernizację systemu informacji pasażerskiej,. Przewidziano montaż nowego rejestratora zdarzeń, odkładanej rampy dla osób niepełnosprawnych, portów USB w przestrzeni pasażerskiej.

Zmiany wprowadzono w zakresie oczekiwanej modernizacji. Dalej wykonawca będzie musiał zamontować odkładaną rampę dla niepełnosprawnych, porty USB do ładowania urządzeń mobilnych, a także zmodernizować system informacji pasażerskiej. Po niezidentyfikowanych pytaniach od potencjalnych wykonawców GAiT wykreślił wymaganie modernizacji układu ogrzewania poprzez montaż urządzeń klimatyzacyjno-grzewczych, a także montażu nowego rejestratora zdarzeń.

Zmieniony termin składania ofert mija 10 lipca. O wyborze zdecydują cenna (90%) oraz udzielona gwarancja (10%). Pierwszy tramwaj po naprawie i modernizacji ma zostać dostarczony po 9 miesiącach, a ostatni po 14 miesiącach. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia podobnych zamówień do wysokości 50% zamówienia objętego tą umową.

Gdańsk eksploatuje w sumie trzy tramwaje z rodziny Bombardier Flexity Classic. Pierwszy z nich został wprowadzony do ruchu pod koniec 2007 r. Tramwaje zostały zmontowane w Krakowie.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5