Gdańskie Autobusy i Tramwaje są zadowolone z efektów pilotażu związanego ze zlecaniem zewnętrznej firmie świadczenia usługi utrzymania tramwajów w zajezdniach Wrzeszcz i Nowy Port. Właśnie ogłoszono nowy przetarg, który będzie obejmować okres dwóch lat.
Przedmiotem toczącego się przetargu jest utrzymanie tramwajów na terenie zajezdni tramwajowych Wrzeszcz i Nowy Port. Zadaniem wykonawcy będą naprawy powypadkowe, naprawy serwisowe oraz utrzymanie serwisowe 35 szt. tramwajów typu 120NaG i 5 szt. tramwajów typu 128NG, a także obsługa układów hamulcowych we wszystkich tramwajach zamawiającego.
Termin składania ofert mija 10 maja. O wyborze zdecydują cena (70%), czas przystąpienia do naprawy (20%), gwarancja na każdą wymienioną, regenerowaną lub nową część dostarczoną przez wykonawcę i zamontowaną w tramwaju w ramach realizacji napraw serwisowych, utrzymania serwisowego, obsługi układów hamulcowych (5%) oraz na wykonane prace i części zamontowane w ramach realizacji napraw powypadkowych (5%).
Okres zamówienia określono na 24 miesiące. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia podstawowego do wysokości 50% zamówienia podstawowego.
Gdańsk ogłasza przetarg po udanym
kilkumiesięcznym pilotażu związanym ze zlecaniem utrzymania tramwajów na zewnątrz. Na początku 2018 r. GAiT podpisał umowę z firmą SAATZ na świadczenie usługi do początku marca, a następnie umowa została przedłużona o dwa miesiące. – Przyjęte rozwiązanie sprawdza się dobrze i co najważniejsze ma duży wpływ na większą gotowość pojazdów do ruchu – komentowała Alicja Mongird, rzecznik prasowy GAiT.