Partnerzy serwisu:
Komunikacja

FlixBus przewiózł 40 mln pasażerów. W kwietniu nowa siatka połączeń w Polsce

Dalej Wstecz
Autor:

Redakcja

Data publikacji:
2018-01-12 10:28
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
inf. prasowa FlixBus

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

FlixBus przewiózł 40 mln pasażerów. W kwietniu nowa siatka połączeń w Polsce
fot. Flixbus
W 2017 roku FlixBus odnotował 40 milionów przewiezionych pasażerów, w tym 2,5 miliona w okresie świątecznym, tym samym z końcem roku osiągając rentowność na poziomie globalnym. W kwietniu 2018 roku firma ogłosi nową, letnią siatkę połączeń, zawierającą zarówno linie krajowe, jak i zagraniczne.

W 2017 roku spółka FlixBus została liderem wśród operatorów połączeń autobusowych w Europie, osiągając wynik 40 milionów przewiezionych pasażerów i oferując 200 tysięcy połączeń dziennie, do ponad 1400 lokalizacji w 26 krajach, w tym także w Polsce. W zielonych barwach FlixBusa jeździ obecnie ponad 1500 autobusów i blisko 6000 kierowców. Jednym z najważniejszych wydarzeń dla FlixBusa w ubiegłym roku było podjęcie strategicznej współpracy z PolskimBusem, które umożliwi zaoferowanie polskim podróżującym najatrakcyjniejszej oferty na rynku.

Rozwinięcie siatki połączeń i innowacje technologiczne w 2018 roku


W 2018 roku FlixBus planuje przede wszystkim zwiększenie częstotliwości kursowania na wielu istniejących połączeniach oraz zintegrowanie nowych miejsc turystycznych ze swoją globalną siecią. – Budując siatkę połączeń, skupimy się przede wszystkim na trasach krajowych oraz na połączeniach z Polski do głównych europejskich miast, między innymi dzięki strategicznej współpracy z PolskimBusem oraz nowymi partnerami – komentuje Michał Leman, dyrektor zarządzający FlixBus Polska – Nowy, letni rozkład jazdy zostanie ogłoszony już w kwietniu 2018 roku – dodaje Leman.

Dodatkowo, zespół FlixBus zamierza testować i wprowadzać kolejne rozwiązania technologiczne, usprawniające podróżowanie. Jednym z nich jest funkcja śledzenia w czasie rzeczywistym aktualnego położenia autobusu, już dostępna dla wybranych połączeń poprzez aplikację FlixBus na iOS, a wkrótce także na Androida. W 2018 roku planowany jest też start projektu testującego możliwość oceny kierowcy po podróży, który ma na celu podniesienie jakości świadczonych usług. FlixBus prowadzi także intensywne prace nad wprowadzeniem wygodnej rezerwacji miejsc w autobusach. Pierwsze testy tego rozwiązania odbędą się już w pierwszym kwartale 2018 roku.

Rozwój lokalnej sieci poprzez partnerstwa


Pierwsze połączenia z Polski i do Polski FlixBus uruchomił już w 2016 roku. Pasażerowie mogą korzystać z bezpośrednich połączeń z głównych polskich miast tj. Warszawy, Krakowa, Katowic, Wrocławia czy Łodzi do Niemiec, Austrii, Czech i na Węgry. W Polsce FlixBus współpracuje z kilkoma lokalnymi firmami oferującymi przewozy autokarowe, dzięki którym rozbudowywana jest sieć połączeń między polskimi a europejskimi miastami. Wśród nich znajdują się takie firmy jak: Follow Me (Interglobus), Souter Holdings Poland (PolskiBus) czy Jordan Group. Model biznesowy firmy FlixBus opiera się na ścisłej współpracy z lokalnymi przewoźnikami. Zespół FlixBusa zajmuje się planowaniem sieci, obsługą klienta, zarządzaniem jakością, marketingiem i sprzedażą, jak również rozwojem biznesu i technologii. Lokalni partnerzy autobusowi, zwykle rodzinne firmy, których sukces budowany jest przez pokolenia – są odpowiedzialni za codzienne operacje oraz flotę zielonych FlixBusów.

Łącznie we FlixBusie pracuje obecnie ponad 1000 osób z 61 krajów. Biura FlixBusa znajdują się w Berlinie, Monachium, Paryżu, Zagrzebiu, Mediolanie i Kopenhadze oraz w Warszawie, gdzie w tej chwili pracuje już blisko 20 osób.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Jakie zmiany czekają pracowników Polskiego Busa?

Komunikacja

Jakie zmiany czekają pracowników Polskiego Busa?

Michał Szymajda 05 stycznia 2018

Michał Leman: FlixBus to nowa jakość w Polsce [rozmowa, cz. 1]

Komunikacja

Michał Leman: FlixBus to nowa jakość w Polsce [rozmowa, cz. 1]

Michał Szymajda 21 grudnia 2017

Bocian spadł, czyli czerwony Polski Bus znika z ulic

Komunikacja

Bocian spadł, czyli czerwony Polski Bus znika z ulic

Jakub Dybalski 18 grudnia 2017

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS