Partnerzy serwisu:
Przestrzeń

Dworce systemowe w 9 lokalizacjach w trzech województwach. Kolejne podejście

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2018-12-27 16:10
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Dworce systemowe w 9 lokalizacjach w trzech województwach. Kolejne podejście
fot. PKP SA
Kolejny raz PKP SA starają się wybrać firmy, które zaprojektują i wybudują dworce systemowe w różnych lokalizacjach. Tym razem przetarg obejmuje dziewięć obiektów w województwach mazowieckim, podlaskim i wielkopolskim.

lokalizacjach na terenie województwa wielkopolskiego i mazowieckiego. Postępowanie jest podzielone na dwie części w zależności od rodzaju dworca, jaki ma zostać wybudowany. Przewidziano dwa warianty. Typ A przewiduje wydzielenie w części kubaturowej części technicznej wraz z toaletą oraz otwartą poczekalnię. Typ B to większa wersja z zamkniętą, ogrzewaną poczekalnią oraz częścią komercyjną (z możliwością sprzedaży biletów) lub kasą z zapleczem sanitarnym. Termin składania ofert mija 23 stycznia, a jedynym kryterium wyboru jest cena. Na realizację przeznaczono do 70 tygodni.

Obiekty miałyby stanąć na stacjach:
  • Dębe Wielkie: mazowieckie, linia kolejowa nr 2, typ B, dworzec w nowym miejscu,
  • Garwolin: mazowieckie, linia kolejowa nr 7, typ B, istniejący dworzec do rozbiórki,
  • Kornelin: mazowieckie, linia kolejowa nr 3, typ B, istniejący dworzec przeznaczony do rozbiórki,
  • Łaskarzew Przystanek: mazowieckie, linia kolejowa nr 7, typ B, istniejący dworzec do rozbiórki,
  • Nowy Tomyśl: wielkopolskie, linia kolejowa nr 3, typ B, dworzec w nowym miejscu,
  • Racibory: podlaskie, linia kolejowa nr 6, typ A, dworzec w nowym miejscu,
  • Wasilków: podlaskie, linia kolejowa nr 6, typ A, istniejący dworzec do częściowej rozbiórki,
  • Wrzosów: mazowieckie, linia kolejowa nr 2, typ B, istniejący dworzec do rozbiórki,
  • Zdrody Nowe: podlaskie, linia kolejowa nr 6, typ A, istniejący dworzec do częściowej rozbiórki.

To – w zależności od dworców – drugie bądź czwarte podejście do budowy dworców systemowych w tych lokalizacjach. Poprzednie kilka przetargów kończyło się brakiem chętnych bądź drogimi ofertami, do których dopłacać nie chciały PKP SA. Na realizację przeznaczono 70 tygodni.

Podziel się z innymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Nidzica, Olsztynek, Szczytno – kolejne podejście do dworców

Przestrzeń

Nidzica, Olsztynek, Szczytno – kolejne podejście do dworców

Witold Urbanowicz 03 grudnia 2018

Sędziszów Małopolski z dworcem systemowym. Cztery oferty

Przestrzeń

Sędziszów Małopolski z dworcem systemowym. Cztery oferty

Witold Urbanowicz 29 listopada 2018

Sześć dworców systemowych w woj. mazowieckim i wielkopolskim. Jeszcze raz

Przestrzeń

Sześć dworców systemowych w woj. mazowieckim i wielkopolskim. Jeszcze raz

Witold Urbanowicz 29 października 2018

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5