Partnerzy serwisu:
PARTNER DZIAŁU


Komunikacja

Duże zainteresowanie przetargiem na komunikację w Obornikach

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2020-09-14 13:08
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Duże zainteresowanie przetargiem na komunikację w Obornikach
mat. Oborniki
Oborniki otworzyły ofert w przetargu na obsługę komunikacyjną przez osiem lat. O zamówienie wycenione na 36,4 mln zł ubiega się osiem podmiotów.

Przedmiotem przetargu jest obsługa gminnych przewozów pasażerskich w Obornikach. Na chwilę obecną rozkład zakłada obsługę 14 tras – głównie w dni robocze. Szacunkowy plan pracy przewozowej wynosi 5 286 075 wozokilometrów. Zamawiający w ramach prawa opcji zastrzega sobie możliwość rozszerzenia zakresu przedmiotu umowy. W związku z powyższym maksymalna wielkość pracy przewozowej została ustalona na 6 078 986 wozokilometrów. Okres trwania umowy określono na 92 miesiące – z zastrzeżeniem, że realizowanie usługi rozpocznie się nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy i nie wcześniej niż od dnia 1 maja 2021 r.

Oborniki wymagają min. 10 autobusów – czterech o długości 7,4-9 m i sześciu o długości 8,0-10,9 m. Mniejszy ma pomieścić co najmniej 35 pasażerów, w tym min. 10 na miejscach siedzących, natomiast większy – co najmniej 60, w tym 20 na miejscach siedzących.

W zeszły czwartek (10 września) minął termin składania ofert. Postępowanie cieszyło się bardzo dużym zainteresowaniem sporych graczy. Wpłynęło osiem ofert, z czego połowa zmieściła się w budżecie określonym na 36,390 mln zł brutto. Najtańszą ofertę złożyło konsorcjum firm PKS Grodzisk Mazowiecki i PKS Gostynin – 25,408 mln zł brutto. Konsorcjum Kłosok 1 i Jutrans z miasta Żory proponuje 31,185 mln zł brutto, konsorcjum PKS Południe i Małgorzata Kurkowska – 32,629 mln zł brutto, PKS Tarnobrzeg – 35,256 mln zł brutto, konsorcjum BP Tour i Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BP Tour – 37,357 mln zł brutto, Stalko Przybysz i Wspólnicy – 38,800 mln zł brutto, Arriva Bus Transport Polska – 40,639 mln zł brutto. Jednej oferty, złożonej przez konsorcjum Przemysław Grażyna Czarnecka i Zakład Usług Komunalnych i Transportowych Henryk Siwiński ZUKiT nie udało się otworzyć.

O wyborze zdecydują cena (60%), wiek pojazdów (25%), klimatyzacja w części pasażerskiej (10%), jednolity ubiór kierowców (5%). Zakłada się obsługę z wykorzystaniem pojazdów wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2011 r. Ponadto średni wiek wszystkich pojazdów przez cały okres obowiązywania umowy nie może przekroczyć 6 lat.



Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5