Partnerzy serwisu:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!
Mobilność

Dott wykorzysta e-rowery cargo w działaniach serwisowych

Dalej Wstecz
Autor:

Redakcja

Data publikacji:
2022-04-13 14:39
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Dott wykorzysta e-rowery cargo w działaniach serwisowych
fot. DOTT
W kwietniu br. do warszawskiego oddziału Dott dotarły elektryczne rowery cargo. Będą one wykorzystywane przez serwisantów w procesie wymiany baterii w e-hulajnogach. Takie pojazdy są już używane w innych europejskich miastach, takich jak Paryż, Rzym czy Bruksela i okazały się jednym z głównych czynników, które w 2021 r. pomogły firmie zmniejszyć emisję dwutlenku węgla na kilometr o 48% w porównaniu z rokiem poprzednim.

Dott dąży do 100% prowadzenia działalności we własnym zakresie. Firma posiada własny warsztat, w którym wyszkoleni specjaliści zajmują się serwisem i naprawą e-pojazdów marki.

Zastosowanie wymiennych baterii w e-hulajnogach radykalnie zmieniło działania operacyjne firmy. Wcześniej Dott umieszczał po prostu wszystkie e-pojazdy w większych samochodach typu van i przewoził je na obrzeża miasta, aby naładować każdy z nich w warsztacie. Teraz pracownicy będą mogli również poruszać się po mieście elektrycznymi rowerami i wymieniać rozładowane baterie na miejscu. Taka zmiana procesu nie tylko wpływa na koszty operacyjne, ale przede wszystkim zwiększa dostępność e-hulajnóg dla użytkowników. Dott planuje maksymalnie wykorzystać zeroemisyjność nowych pojazdów, więc przy ich użyciu będzie również wykonywał niewielkie relokacje czy porządkowanie przewróconych e-hulajnóg.

– W Dott stale szukamy sposobów na ulepszanie procesów operacyjnych oraz zmniejszanie naszego wpływu na środowisko. Wymienianie baterii w e-hulajnogach przy pomocy elektrycznych rowerów cargo wpływa na realizację naszych ambitnych celów – zarówno tych środowiskowych, jak i biznesowych. Już od dłuższego czasu wykorzystujemy je na zachodnich rynkach, gdzie świetnie sprawdzają się w miejskich ekosystemach. Ich rozmiar, łatwość obsługi oraz napęd elektryczny sprawiają, że idealnie sprawdzają się w tym zadaniu – komentuje Borys Pawliczak, dyrektor generalny Dott w Polsce.

Pojazdy zostały zaprojektowane według indywidualnych potrzeb Dott i wyprodukowane przez polską firmę. Serwisanci Dott wykorzystują e-rowery cargo już od kilku sezonów w takich miastach jak Bruksela, Liege, Paryż, Lyon, Bordeaux, Marsylia, Bonn, Koln, Londyn, Helsinki, Mediolan, Turyn, Rzym.

Podziel się z innymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5