Partnerzy serwisu:
Przestrzeń

Dąbrowa Górnicza: Pięć ofert na remont tramwaju na Kasprzaka

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2018-11-26 15:30
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Dąbrowa Górnicza: Pięć ofert na remont tramwaju na Kasprzaka
fot. Google
Tramwaje Śląskie przygotowują się do realizacji kolejnej części projektu unijnego związanego z modernizacją sieci. Spółka prowadzi przetarg na przebudowę wydzielonej trasy tramwajowej w Dąbrowie Górniczej wzdłuż ul. Kasprzaka. W postępowaniu wpłynęło pięć ofert.

Przedmiotem przetargu jest przebudowa torowiska tramwajowego wydzielonego w ciągu ul. Kasprzaka w Dąbrowie Górniczej od skrzyżowania z ul. Piłsudskiego do skrzyżowania z ul. Zaplecze. Łączna długość torów przewidzianych do przebudowy wynosi ok. 5800 metrów toru pojedynczego.

Prace mają charakter kompleksowy i obejmą także wymianę słupów trakcyjnych z siecią oraz perony przystankowe. Torowisko od ul. Zaplecze do al. Piłsudskiego ma zostać wykonane jako torowisko podwójne wydzielone na strunobetonowych podkładach z przytwierdzeniem sprężystym szyn typu SB. Przejazdy torowo-drogowe i przejścia dla pieszych powinny zostać wykonane w technologii bezpodsypkowej na prefabrykowanych płytach torowych.

W postępowaniu wpłynęło pięć ofert. Wszystkie przekraczają budżet zamawiającego, określony na kwotę 48,3 mln zł brutto. NDI jest w stanie zrealizować prace za 60,0 mln zł brutto, Tor-Krak za 62,9 mln zł brutto, ZUE zaproponowało 63,5 mln zł brutto, konsorcjum Trakcja PRKiI oraz Silesia Invest za 63,6 mln zł brutto, a konsorcjum Tor-Kar-Sson i PB Jaekel-Bud-Tech za 83,4 mln zł brutto.

Zamawiający musi teraz podjąć decyzję, czy zwiększać budżet i rozstrzygać przetarg. Na realizację przeznaczono 15 miesięcy. TŚ wymagają, aby inwestycja była realizowana przy maksymalnym zachowaniu ruchu tramwajowego z podziałem na odcinki jednotorowe.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Bytom: Przebudowa linii tramwajowej nr 38 w 2019 r.

Przestrzeń

Bytom: Przebudowa linii tramwajowej nr 38 w 2019 r.

Witold Urbanowicz 08 listopada 2018

Raczyński: Drogi to 50 proc. inwestycji Chorzowa

Komunikacja

Raczyński: Drogi to 50 proc. inwestycji Chorzowa

Michał Szymajda 02 listopada 2018

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5