Partnerzy serwisu:
PARTNER DZIAŁU


Komunikacja

Cieszyn kupuje elektrobusy

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2020-06-25 14:50
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Cieszyn kupuje elektrobusy
fot. MJ
Miasto Cieszyn rozpisało przetarg na dostawę dwóch autobusów elektrycznych oraz zaprojektowanie i wybudowanie stacji ładowania. Na realizację zamówienia przeznaczono 10 miesięcy, ale termin składania ofert jest dosyć odległy.

Cieszyn wymaga pojazdów o długości do 10 m, które mogą pomieścić min. 53 pasażerów, w tym min. 23 na miejscach siedzących. Wymagane są drzwi w układzie 1-2-0 (dwuskrzydłowe o szerokości wejścia min. 1200 mm, jednoskrzydłowe min. 720 mm). Wyposażenie obejmuje klimatyzację, monitoring.

Wymagane są silnik elektryczny umieszczony centralnie lub silniki elektryczne umieszczone przy osi napędowej o sumarycznej mocy szczytowej min. 120 kW. W układzie napędowym musi być zastosowany system odzyskiwania energii z hamowania i redukcji prędkości jazdy. Wymagana pojemność magazynów energii elektrycznej to min. 200 kWh, pozwalająca na przejechanie minimum 130 km na pełnym naładowaniu. Autobus ma być dostosowany do wolnego ładowania magazynów energii w systemie plug-in. Ponadto szkielet autobusu musi być przystosowany do montażu pantografu na dachu.

Zamawiający wymaga ładowarki dwustanowiskowej, zewnętrznej typu plug-in. Ma umożliwiać naładowanie pojazdu w ciągu pięciu godzin. Jej lokalizację przewidziano na terenie Zakładu Gospodarki Komunalnej przy Słowiczej.

Termin składania ofert mija 16 listopada. Startować mogą firmy, które zrealizowały w ostatnich trzech latach co najmniej jedną dostawę co najmniej dwóch fabrycznie nowych autobusów o napędzie elektrycznym o długości do 10 m. O wyborze decydują cena (60%), liczba miejsc (5%), szyba przednia (preferowana dzielona – 5%), szyby w części pasażerskiej (preferowane pojedyncze – 5%), poszycie zewnętrzne (preferowane poszycie zewnętrzne ścian bocznych podzielone pionowo na części w całym pasie podokiennym, podzielonym dodatkowo poziomo na część górną i dolną – 5%), silnik trakcyjny (preferowany silnik centralny –5%), szerokość nadwozia (preferowana szerokość nadwozia autobusu nie większa niż 2450 mm – 5%) gwarancja całopojazdowa (10%).

Na realizację zamówienia przeznaczono 10 miesięcy.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Sosnowiec: Jedna firma chce dostarczyć elektrobusy dla PKM

Komunikacja

Sosnowiec: Jedna firma chce dostarczyć elektrobusy dla PKM

Witold Urbanowicz 24 czerwca 2020

Radom z jedną ofertą na kolejne elektrobusy

Przestrzeń

Radom z jedną ofertą na kolejne elektrobusy

Witold Urbanowicz 24 czerwca 2020

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5