Partnerzy serwisu:
PARTNER DZIAŁU


Komunikacja

Chełm z dwiema ofertami na autobusy

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2021-04-28 13:50
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Chełm z dwiema ofertami na autobusy
fot. Solaris
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sześciu autobusów jednoczłonowych niskowejściowych spalinowych, wyposażonych w silnik diesla Euro-6. Przewidziano również opcję w postaci możliwości dostarczenia dwóch kolejnych pojazdów. O zamówienie ubiega się dwóch producentów.

Zamawiający wymaga autobusów o długości 8,4-9,5 m, mieszczących min. 60 pasażerów, w tym min. 18 na miejscach siedzących. W pojeździe powinny znajdować się drzwi w układzie 1-2-0 (dwuskrzydłowe o szerokości 1200 mm, jednoskrzydłowe – 720 mm). Autobusy powinny mieć niską podłogę na całej długości – z wejściem na wysokości maks. 320 mm. Wymagany jest silnik o mocy netto od 150 kW, z funkcją ograniczeni prędkości do 85 km/h. Wymagane są klimatyzacja, ogrzewanie wnętrza konwektorami i systemem nagrzewnic, z dodatkowym ogrzewaniem wodnym, porty USB do ładowania urządzeń mobilnych, kasowniki, tablice informacyjne wewnętrzne i zewnętrzne, system zliczania pasażerów, monitoring, nagłośnienie.

Dziś (28 kwietnia) minął termin składania ofert. Wystartowały dwie podmioty. Autosan zaproponował 8,748 mln zł brutto, z czego 6,561 mln zł na zamówienie podstawowe. Natomiast Solaris zaproponował 9,336 mln zł, w tym 7,002 mln zł na zamówienie podstawowe.

Budżet zamawiającego wynosi 7,088 mln zł brutto. O wyborze zdecydują cena (60%), gwarancja i parametry techniczne (40%). Pod uwagę brane będą gwarancja, spalane, moc silnika, liczba miejsc siedzących, szyba dzielona w osi pojazdu. Szacowana wartość zamówienia to 5,445 mln zł. Autobusy mają zostać dostarczone do 3 grudnia.

Jednocześnie, jak pisaliśmy, władze Chełma ubiegają się w ramach programu NFOŚiGW „Zielony Transport Publiczny” o dofinansowanie zakupu 15 12-metrowych autobusów wodorowych (wykorzystujących ogniwa paliwowe) oraz 15 autobusów elektrycznych, ładowanych z zewnętrznego źródła zasilania. Te drugie mają dzielić się na 9-metrowe (5 sztuk) i 12-metrowe (10 sztuk).

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Chełm kupuje nowe autobusy. Spalinowe

Komunikacja

Chełm kupuje nowe autobusy. Spalinowe

Witold Urbanowicz 17 marca 2021

Chełm: Plan wymiany całego taboru na „zielony”

Prawo & Finanse

Chełm: Plan wymiany całego taboru na „zielony”

Roman Czubiński 15 lutego 2021

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5