Partnerzy serwisu:
Komunikacja

Bydgoszcz: Oferty na naprawy serwisowe i pogwarancyjne Swingów

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Sultof
GMV

Data publikacji:
15-02-2021
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

KOMUNIKACJA
Bydgoszcz: Oferty na naprawy serwisowe i pogwarancyjne Swingów
fot. MJ
Spółka Tramwaj Fordon, która realizowała projekt budowy tramwaju do Fordonu wraz z zakupem taboru, kilka dni temu otworzyła oferty w przetargu na naprawy pogwarancyjne i serwisowe 12 Swingów. O zamówienie ubiegają się dwa podmioty, w tym producent tramwajów.

Przedmiotem zamówienia są naprawy pogwarancyjne i serwisowe 12 sztuk wagonów tramwajowych PESA typ 122NaB. Mowa o wagonach nr 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, które są eksploatowane od stycznia 2016 r. Usługa będzie obejmowała okres 24 miesięcy i będzie realizowana na terenie zajezdni MZK przy Toruńskiej. W zakres usług wchodzi usuwanie wszystkich usterek wynikających z eksploatacji (z wyłączeniem obsługi prowadzonej bezpośrednio przez MZK).

Kilka dni temu minął termin składania ofert. Wystartowały dwa podmioty. SAATZ zaproponował kwotę 2,241 mln zł i współczynnik gotowości na poziomie 97%. Pesa zaoferowała kwotę 2,091 mln zł i współczynnik gotowości na poziomie 91,5%. Obie oferty mieszczą się w budżecie określonym na kwotę blisko 4 mln zł. Minimalny poziom gotowości określony był na 83%.

O wyborze zdecydują cena (75%) oraz miesięczny wskaźnik gotowości technicznej wagonów (25%). Biorąc pod uwagę punktację i zaoferowane poziomy gotowości, lepiej wypada firma SAATZ.

Wcześniej, w 2019 r. spółka Tramwaj Fordon zlecała tę usługę firmie SAATZ, która ma oddział w Grudziądzu. Wykonawca ten serwisuje już część gdańskich tramwajów oraz wykonuje usługę naprawy tramwajów Skody dla Wrocławia.
Partnerzy działu

Sultof
GMV

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Bydgoszcz: Tramwaj Fordon z jedną ofertą na naprawę Swingów

Komunikacja

Bydgoszcz: Tramwaj Fordon z jedną ofertą na naprawę Swingów

Witold Urbanowicz 21 marca 2023

Tramwaj Fordon szuka firmy do bieżącej naprawy Swingów

Komunikacja

Bydgoszcz: Kto naprawiać będzie Swingi

Komunikacja

Bydgoszcz: Kto naprawiać będzie Swingi

Witold Urbanowicz 07 stycznia 2021

Tramwaj do bydgoskiego Fordonu na mocną czwórkę

Komunikacja

Tramwaj do bydgoskiego Fordonu na mocną czwórkę

Michał Szymajda 18 lutego 2016

Bydgoszcz nie straci środków UE, ale Pesa poczeka na zapłatę

Prawo & Finanse

Zobacz również:

Bydgoszcz: Tramwaj Fordon z jedną ofertą na naprawę Swingów

Komunikacja

Bydgoszcz: Tramwaj Fordon z jedną ofertą na naprawę Swingów

Witold Urbanowicz 21 marca 2023

Tramwaj Fordon szuka firmy do bieżącej naprawy Swingów

Komunikacja

Bydgoszcz: Kto naprawiać będzie Swingi

Komunikacja

Bydgoszcz: Kto naprawiać będzie Swingi

Witold Urbanowicz 07 stycznia 2021

Tramwaj do bydgoskiego Fordonu na mocną czwórkę

Komunikacja

Tramwaj do bydgoskiego Fordonu na mocną czwórkę

Michał Szymajda 18 lutego 2016

Bydgoszcz nie straci środków UE, ale Pesa poczeka na zapłatę

Prawo & Finanse

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5