Partnerzy serwisu:
Przestrzeń

Bolesławiec kupuje elektryki z infrastrukturą do ładowania

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2019-11-26 16:43
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Bolesławiec kupuje elektryki z infrastrukturą do ładowania
fot. MZK Bolesławiec
Miasto Bolesławiec ogłosiło przetarg na zakup dwóch autobusów elektrycznych o długości do 10,5 m dla tamtejszego MZK. Wykonawca ma dostarczyć też ładowarki mobilne. Zamówienie ma zostać zrealizowane do połowy lutego 2021 r.

Przedmiotem zamówienia, ogłoszonego przez Bolesławiec, jest zakup dwóch autobusów elektrycznych wraz z infrastrukturą. Zamawiający wymaga autobusy o długości 8,5-10,5 m, mogących pomieścić min. 58 pasażerów, w tym 20 na miejscach siedzących. Wymagane są drzwi w układzie w układzie 1-2-0 lub 1-2-2 lub 2-2-2, otwierane do wewnątrz. Pojazdy mają posiadać system wentylacji, ogrzewania elektrycznego, wodnego, wspomaganego dodatkowo agregatem grzewczym, system informacji pasażerskiej, monitoring, ładowarki do urządzeń mobilnych. Klimatyzację ma posiadać kabina kierowcy.

Wymagane są silnik lub silniki elektryczne o sumarycznej mocy co najmniej 160 KW, z funkcją ograniczenia prędkości do 70 km/h. Zużycie energii nie może być większe niż 120 KWh/100 km. Pojazd musi posiadać baterie o mocy min. 160 KWh, pozwalające na przejechanie min. 100 km bez konieczności doładowywania (bateria ma pozostać naładowana przynajmniej w min. 15%). Ładowanie magazynu energii ma odbywać się za pomocą wtyczki (plug-in) przy wykorzystaniu ładowarki o mocy 80 KW zapewniającej pełne naładowanie magazynu energii w czasie nie większym niż 3 h bądź ładowarki o mocy 40 KW zapewniającej pełne naładowanie magazynu energii w czasie nie większym niż 6 h. Ponadto magazyn energii powinien być doładowywany w czasie hamowania. Zamawiający wymaga dostawy systemu ładowania w postaci dwóch mobilnych ładowarek – dwuzakresowej o mocy 80 KW i drugiej 40 KW.

Termin składania ofert mija 30 grudnia. W postępowaniu mogą brać udział firmy, które w ciągu ostatnich trzech lat dostarczyły co najmniej dwa autobusy odpowiadające temu postępowaniu. O wyborze zadecydują cena (60%), warunki techniczne (25%), gwarancja na baterie (10%), zużycie energii (5%). Oceniane będą konstrukcja szkieletu (preferowana stal odporna na korozję lub nierdzewna), materiał, z którego wykonany jest dach i poszycia boczne (znów preferowana jest stal), zawieszenie przednie, sposób dzielenia szyby przedniej, zderzak przedni. Zamówienie ma zostać zrealizowane do 15 lutego 2021 r.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Solaris jako jedyny chce sprzedać autobusy w Bolesławcu

Komunikacja

Solaris jako jedyny chce sprzedać autobusy w Bolesławcu

Jakub Dybalski 08 września 2017

Bolesławiec znów rozpisuje przetarg na 13 autobusów

Komunikacja

Bolesławiec znów rozpisuje przetarg na 13 autobusów

Jakub Dybalski 31 lipca 2017

Bolesławiec stawia jednak na Ursusa

Komunikacja

Bolesławiec stawia jednak na Ursusa

Jakub Dybalski 06 lipca 2017

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5