Partnerzy serwisu:
PARTNER DZIAŁU


Komunikacja

Białystok kupuje 20 autobusów, w tym dwie hybrydy

Dalej Wstecz
Autor:

Jakub Dybalski

Data publikacji:
2017-11-13 11:35
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Białystok kupuje 20 autobusów, w tym dwie hybrydy
fot. Henryk Borawski, lic. CC A-SA 4.0 Internation
W przetargu rozpisanym przez urząd miasta w Białymstoku przedmiotem zamówienia jest w sumie 20 autobusów. 18 z nich to pojazdy spalinowe, a w tym aż 15 to przegubowce. Pozostałe dwa to autobusy o napędzie hybrydowym. Zamówienie może być większe.

Zamawiającym jest miasto, a zakupy odbywają się w ramach projektu „Poprawa dostępności centrum Białegostoku dla komunikacji miejskiej”. Na oferty czekają w stolicy Podlasia do 20 grudnia.

Zamówienie jest podzielone na dwie części. Pierwsza dotyczy dostawy autobusów na olej napędowy. To w sumie 18 pojazdów z czego 3 standardowej długości a 15 pozostałych to pojazdy przegubowe. Autobusy w każdym z rodzajów musza pochodzić od jednego producenta i być pojazdami w tym samym modelu.

W zamówieniu znalazła się w tej części możliwość powiększenia go o osiem kolejnych pojazdów (4 standardowe i 4 przegubowe). Zależy to od uzyskania dodatkowego finansowania przez zamawiającego, który zaznacza, że o skorzystaniu z opcji zawiadomi zwycięzcę przetargu w ciągu 14 dni od podpisania umowy.

W drugiej części zamówienie dotyczy dwóch, dwunastometrowych autobusów o napędzie hybrydowym, spalinowo–elektrycznym. W obu częściach zamówienia dostawa autobusów powinna być połączona ze szkoleniem kierowców, mechaników, elektryków i diagnostów.

W Białymstoku nie opublikowano jeszcze specyfikacji kupowanych autobusów ani nie wskazano sumy, jaką zamawiający chce na nie wydać. W ogłoszeniu zabrakło też informacji o kryteriach. Wiadomo, że oferenci muszą wykazać się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości 10 mln zł gdy składają ofertę w pierwszej części, a także 1 mln zł gdy oferta dotyczy drugiej części. Minimalne doświadczenie, jakim muszą się wykazać, to dostawa w ciągu ostatnich trzech lat minimum 2 standardowych i 10 przegubowych autobusów spalinowych (część 1.), a także jednego hybrydowego autobusu standardowej długości (część 2.).

Podziel się z innymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Płock z umową na 25 hybryd od Solarisa

Prawo & Finanse

Płock z umową na 25 hybryd od Solarisa

jd/inf. pras. 09 listopada 2017

Autosan (chyba) tym razem wygra przetarg dla wojska

Prawo & Finanse

Autosan (chyba) tym razem wygra przetarg dla wojska

Jakub Dybalski 08 listopada 2017

Zamość kupuje dziesięć autobusów

Prawo & Finanse

Zamość kupuje dziesięć autobusów

Jakub Dybalski 08 listopada 2017

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5