Partnerzy serwisu:
PARTNER DZIAŁU


Komunikacja

Bazylea: BLT ogłosiła przetarg na dostawę 25 pojazdów LRV

Dalej Wstecz
Autor:

Rafał Dybiński

Data publikacji:
2020-05-25 12:00
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
International Railway Journal/Transport Publiczny

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Bazylea: BLT ogłosiła przetarg na dostawę 25 pojazdów LRV
fot. Olaf Baumann
Spółka Baselland Transport (BLT) ogłosiła przetarg na dostawę 25 pojazdów tramwajowych LRV z opcją na dodatkowe piętnaście jednostek – informuje "International Railway Journal".

Jednokierunkowe składy o szerokości 2,3 m będą miały długość 45 m i muszą mieć co najmniej 75 proc. powierzchni z niską podłogą z miejscami dla wózków na każdym końcu. Wymagane jest w nich osiem szerokich drzwi na niższym poziomie oraz co najmniej 100 miejsc pasażerskich, a także 160 dla podróżnych stojących. Ostateczny termin składania ofert upływa 16 października. Minimalny okres, w którym oferent będzie związany wyznaczono do 31 grudnia 2021 roku. BLT planuje oddanie nowych pojazdów do eksploatacji pod koniec 2023 roku.

Partie opcjonalne składają się z transz obejmujących co najmniej pięć pojazdów do maksymalnie 15 pojazdów i można będzie je zamówić do 31 grudnia 2018 roku.

Sieć tramwajowa w Bazylei ma długość 65,7 km. Dwanaście linii obejmuje dwie transgraniczne trasy. Jedną do niemieckiego Weil am Rhein (nr 8) i jedną do francuskiego Saint-Louis (nr 3) z budowanym przedłużeniem do portu lotniczego EuroAirport Bazylea-Miluza-Fryburg. Jedna z linii (nr 10) ma również jeden przystanek na terenie Francji w Leymen. Dziewięć linii (1, 2, 3, 6, 8, 14, 15, 16 i 21) obsługuje Basle Transport Authority, a trzy (10, 11 i 17) pozostałe Baselland Transport. Długość tras linii wynosi w sumie 88,5 km.

Pojazdy LRV muszą spełniać szwajcarskie przepisy federalne dotyczące użytkowników o ograniczonej sprawności ruchowej i muszą mieć możliwość funkcjonowania w sieci Basle Transport Authority (BVB). Będą także autoryzowane przez Szwajcarską Federalną Agencję Transportową (BAV). Nowe pojazdy zastąpią 40 tramwajów Schindlera z końca lat siedemdziesiątych i wczesnych lat osiemdziesiątych.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Jakie tramwaje kupuje Toruń? Szczegóły przetargu

Komunikacja

Jakie tramwaje kupuje Toruń? Szczegóły przetargu

Witold Urbanowicz 19 grudnia 2019

Łódzki przetarg tramwajowy otwarty dla producentów spoza UE

Przestrzeń

Łódzki przetarg tramwajowy otwarty dla producentów spoza UE

Witold Urbanowicz 09 października 2019

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5