Partnerzy serwisu:
Przestrzeń

Aż 14 ofert na drugi tor WKD

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2021-11-12 16:27
Tagi:
, WKD
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Aż 14 ofert na drugi tor WKD
fot. Andrzej Błaszczak, lic. CC BY-SA 4.0 Wikimedia commons
Warszawska Kolej Dojazdowa otworzyła oferty w przetargu na przebudowę i rozbudowę linii nr 47 na odcinku od Podkowy Leśnej do Grodziska Mazowieckiego. Powstanie tutaj drugi tor. O zamówienie ubiega się 14 podmiotów z ofertami na kwoty od 172,2 mln zł do 279,2 mln zł. To sporo powyżej budżetu określonego na 99,6 mln zł. W postępowaniu przewidziano jednak aukcję elektroniczną, więc ostateczne oferty będą niższe.

Inwestycja zakłada przebudowę ok. 7,5-kilometrowego odcinka linii nr 47 od Podkowy Leśnej Głównej do Grodziska Mazowieckiego Radońskiej. Znajdują się tam dwie stacje oraz sześć przystanków. Zakres prac zakłada przebudowę istniejącego toru oraz budowę drugiego toru. Szczegółowo o zamówieniu piszemy tutaj.

Dzisiaj (12 listopada) minął termin składania ofert. Wystartowało aż 14 firm. Najtańszą propozycję – na kwotę 172,151 mln zł brutto – złożyła firma PORR. Konsorcjum firm Torhamer i Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Diag-Most proponuje 178,487 mln zł, Torpol – 180,456 mln zł, Intop Warszawa – 180.664 mln zł, Trak Tec Construction – 181,104 mln zł, Zakład Robót Komunikacyjnych DOM – 186,817 mln zł, konsorcjum firm Alusta i Przedsiębiorstwo Budownictwa Specjalistycznego Transkol – 188,286 mln zł, ZUE – 190,755 mln zł, konsorcjum firm Swietelsky Rail Polska i Swietelsky AG – 192,338 mln zł, Trakcja – 205,008 mln zł, Starabg – 225,030 mln zł, konsorcjum firm Polski Holding Budowlany Infrastruktura i Przedsiębiorstwo Inżynierii Budowlanej Kopacki – 231,827 mln zł, Budimex – 235,333 mln zł, konsorcjum firm Riverpol i Rover Infraestructuras – 279,185 mln zł.

Wszystkie oferty przewyższają sporo budżet określony na 99,549 mln zł brutto. W postępowaniu zostanie przeprowadzona także aukcja elektroniczna, więc ostateczne oferty będą niższe. O wyborze decydują cena (85%) i termin realizacji (15%). Wszyscy jednak zaoferowali termin 20 miesięcy, co oznacza, że wybór sprowadzi się do ceny.

Podziel się z innymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Rusza przetarg na budowę drugiego toru WKD do Grodziska Maz.

Przestrzeń

Rusza przetarg na budowę drugiego toru WKD do Grodziska Maz.

Witold Urbanowicz 20 sierpnia 2021

WKD: Pomagamy chronić środowisko

Mobilność

WKD: Pomagamy chronić środowisko

Roman Czubiński 25 lipca 2021

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5