Partnerzy serwisu:

Żylina z bateryjnymi trolejbusami Škoda-Solaris

Witold Urbanowicz 27.05.2020

Żylina z bateryjnymi trolejbusami Škoda-Solaris
mat. Skoda
Po ulicach słowackiej Żyliny jeździ 29 nowych trolejbusów, dostarczonych przez kodę Electric. Ostatnio są dwa trolejbusy bateryjne, które pozwalają na obsługę odcinków pozbawionych sieci trakcyjnej.
– Proces homologacji został pomyślnie zakończony, dzięki czemu oba trolejbusy zasilane bateryjnie mogą być używane bez ograniczeń – powiedział Jan Naglmüller, kierownik projektu w Škoda Electric. 12-metrowe pojazdy mogą przejechać na ładowaniu bateryjnym ok. 12 km. Trolejbusy powstają z wykorzystaniem nadwozia Solaris Trollino. Pasażerowie z pewnością docenią klimatyzację oraz porty USB do ładowania urządzeń mobilnych. 

Premiera tych trolejbusów bateryjnych jest kontynuacją ostatnich dostaw Škody do lokalnego przewoźnika. – W ramach pierwszej części poprzedniego kontraktu Škoda Electric wyprodukowała dwanaście przegubowych trolejbusów Škoda 27 Tr i trzy pojazdy Škoda 26 Tr. Druga część kontraktu była opcją na kolejne dwanaście pojazdów, z czego sześć przegubowych i sześć dwunastometrowych – mówi Petr Kasenčák, starszy kierownik sprzedaży w Škoda Electric.

Firma Škoda Electric dostarczyła także do Żyliny dwa elektryczne autobusy Škoda Perun, które można częściowo naładować m.in. przy pomocy pantografu i trolejbusowej sieci trakcyjnej. Trolejbusy Škody kursują również w Bratysławie, Bańskiej Bystrzycy lub Preszowie.
PARTNER DZIAŁU



Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony