Partnerzy serwisu:

Wrocław: Tramwaj na Nowy Dwór. Korzystne oferty na budowę odcinka do Rogowskiej

Witold Urbanowicz 23.04.2020

Wrocław: Tramwaj na Nowy Dwór. Korzystne oferty  na budowę odcinka do Rogowskiej
fot. Wrocławskie Inwestycje
Wrocławskie Inwestycje otworzyły oferty w przetargu na budowę środkowego odcinka trasy autobusowo-tramwajowej na Nowy Dwór – od Parku Biznesu do ul. Rogowskiej. To kontynuacja robót rozpoczętych przy innych elementach trasy, podzielonej na wiele odrębnych zadań. Na realizację przeznaczono 17 miesięcy.
Przedmiotem najnowszego przetargu jest budowa kolejnego odcinka wydzielonej trasy autobusowo-tramwajowej na Nowy Dwór – od Parku Biznesu do ul. Rogowskiej. Torowisko wytyczone będzie pomiędzy jezdnią ul. Robotniczej a parkingami biurowców przy ul. Strzegomskiej. Nad torami zostanie wybudowany nowy wiadukt tramwajowo-autobusowy. Dalej torowisko będzie poprowadzone w ciągu Strzegomskiej.

Postępowanie zakłada m.in. budowę stacji prostownikowej Nowodworska, budowę układu drogowo-torowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą na odcinku od km 2+950 do Rogowskiej (ok. km 5+264), budowę sieci trakcyjnej od pętli WPT do Rogowskiej, montażu sygnalizacji i informacji pasażerskiej. Zakres zamówienia obejmuje również budowę technicznej pętli w rejonie skrzyżowania Strzegomskiej i Rogowskiej, przy czym zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z pętli w przypadku przyspieszenia realizacji dalszego odcinka. Roboty zlecane w ramach tego przetargu będą w niektórych miejscach pokrywać się z obszarami robót innych wykonawców.

Dzisiaj (23 kwietnia) minął termin składania ofert. W budżecie określonym na 119,6 mln zł brutto zmieścili się wszyscy wykonawcy. Wrocław może być z wyniku zadowolony, gdyż oferty są znacznie tańsze, niż zakładano. Wrocławska Pro-Tra Building jest gotowa wykonać prace za 81,228 mln zł, warszawski Budimex proponuje 84,977 mln zł, Skasnka z Warszawy – 88,517 mln zł, Strabag Infrastruktura Południe z Wrocławia – 94,614 mln zł.

O wyborze decydują cena (60%), termin gwarancji (10%), termin rękojmi (10%) oraz doświadczenie kierownika robót torowych (20%). Na realizację wszystkich robót przeznaczono 17 miesięcy.

Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony