Partnerzy serwisu:

Wrocław szuka przewoźnika do 2026 r.

Witold Urbanowicz 22.12.2020

Wrocław szuka przewoźnika do 2026 r.
fot. DLA
Wrocław rozpisał przetarg na obsługę komunikacyjną z wykorzystaniem 18 autobusów przez okres pięciu lat, do końca maja 2026 t. W przeważającej większości zlecenie dotyczy linii strefowych. Linie te połączą Wrocław z gminami Czernica, Kąty Wrocławskie, Kobierzyce, Siechnice i Żórawina.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego organizowanego przez gminę Wrocław na terenie Wrocławia oraz gmin Czernica, Żórawina, Kąty Wrocławskie, Siechnice i Kobierzyce. Zlecenie obejmuje przewozy na strefowych liniach autobusowych (903, 907, 909, 913, 920,927L, 927P, 933, 947) i normalnych liniach autobusowych (612). Zadaniem wykonawcy będzie też dystrybucja biletów, chyba że linie zostaną objęte system Urbancard Wrocławska Karta Miejska.

Wykonawca musi dysponować co najmniej 18 autobusami, w tym pięcioma krótkimi (A) oraz 13 standardowymi (C). Usługa obejmuje okres od 1 czerwca 2021 r. do końca maja 2026 r. Liczba wozokilometrów szacowana jest na 7 083 859 wozokilometrów.

Długość pojazdów typu A określono na 7,90-9,19 m, a pojemność na min. 55 pasażerów, w tym min. 20 siedzących. Wymagane są co najmniej jedna para drzwi o szerokości 1 000 mm oraz minimum jedna para drzwi o szerokości 700 mm – z wejściem na wysokości maks. 340 mm. Pojazd ma być pozbawiony stopni do końca drugich drzwi. Autobusy nie mogą być starsze niż z 2013 r. i muszą spełniać normę Euro 6. Wymagana jest klimatyzacja.

Długość pojazdów typu C określono na 10,66-12,20 m, a pojemność na min. 80 pasażerów, w tym min. 20 siedzących. Wymagane są min. trzy pary drzwi, z czego pierwsze mogą być jedno- bądź dwuskrzydłowe, a pozostałe dwuskrzydłowe. Maksymalną wysokość podłogi w pierwszych drzwiach określono na 325 mm, a w pozostałych – 340 mm. Pojazd ma być pozbawiony stopni poprzecznych na całej długości i we wszystkich drzwiach. Autobusy nie mogą być starsze niż z 2013 r. i muszą spełniać normę Euro 6. Wymagana jest klimatyzacja.

O wyborze decydują cena (60%) oraz liczba autobusów podstawowych typu C o długości minimum 11,50 m (10%), liczba autobusów podstawowych typu A z wysokością progu wejściowego maks. 325 mm w co najmniej jednych drzwiach i posiadających automatyczną skrzynię biegów (5%), liczba autobusów podstawowych typu C wyprodukowane w 2021 roku (10%), wyposażenie autobusów podstawowych typu C wyprodukowane w 2021 r. w system hamowania awaryjnego i wykrywania pieszych oraz rowerzystów w tzw. „martwym polu” (10%), a także liczba autobusów wyposażonych w możliwość zdalnego przesyłania danych dotyczących sprzedaży biletów z kas fiskalnych do systemu analizy danych we wszystkich autobusach obsługujących linie strefowe (5%).

Termin składania ofert mija 6 stycznia. Startować mogą firmy, które zrealizowały w ostatnich trzech latach co najmniej jedno zamówienie polegające na świadczeniu przez co najmniej 12 kolejnych miesięcy (w ramach jednego kontraktu) usługi transportu zbiorowego w ramach przewozów regularnych o łącznej wielkości pracy przewozowej nie mniejszej niż 800 000 wozokilometrów.

Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony