Wiedeń przedłuża tramwaj do Nordbahnhof

fot. PID/Fürthner
W Wiedniu oficjalnie otwarto 1,5-kilometrowe przedłużenie trasy trasmwajowej do rozbudowującej się dzielnicy Nordbahnhof. Od jutra (3 października) będą tam regularnie dojeżdżać tramwaje linii O.
Linia O zostanie przedłużona o 1,4 km od Praterstern do dzielnicy Nordbahnhof, obsługując nowy obszar zabudowy. Od 3 października tramwaje będą dojeżdżać do nowego przystanku końcowego Bruno-Marek-Allee w kampusie edukacyjnym Christine Nöstlinger.
Na trasie znajduje się ok. 150 m nowego torowiska. – Oprócz bezpośredniego połączenia z ważnym węzłem komunikacyjnym Praterstern, mieszkańcy dzielnicy Nordbahnhof otrzymają również przyjazny dla środowiska zielone torowisko. Dzięki przedłużeniu linii O Wiedeń posiada teraz sześć odcinków zielonego toru o długości ok. 8 km. Te tereny zielone są aktywnym wkładem w ochronę klimatu i ważnym środkiem chłodzącym na drodze do zostania miastem modelowym dla klimatu – mówi Ulli Sima, radna zajmująca się środowiskiem i usługami użyteczności publicznej w Wiedniu.
Przystanki zostały wyposażone w nową informację pasażerską – tablice dynamicznej informacji pasażerskiej oraz rozkłady w formie e-papieru. Na ekranie dostępne są cztery widoki: lokalizacja, trasa, rozkład jazdy, przydatne informacje – w języku niemieckim i angielskim.
Od 3 października 2020 r. Nie będzie już kończył się na Praterstern, ale będzie prowadził do nowego końcowego przystanku „Bruno-Marek-Allee” w kampusie edukacyjnym Christine Nöstlinger. Linia O Am Tabor biegnie wzdłuż trasy po nowym 150-metrowym zielonym torze.
Na trasie znajduje się ok. 150 m nowego torowiska. – Oprócz bezpośredniego połączenia z ważnym węzłem komunikacyjnym Praterstern, mieszkańcy dzielnicy Nordbahnhof otrzymają również przyjazny dla środowiska zielone torowisko. Dzięki przedłużeniu linii O Wiedeń posiada teraz sześć odcinków zielonego toru o długości ok. 8 km. Te tereny zielone są aktywnym wkładem w ochronę klimatu i ważnym środkiem chłodzącym na drodze do zostania miastem modelowym dla klimatu – mówi Ulli Sima, radna zajmująca się środowiskiem i usługami użyteczności publicznej w Wiedniu.
Przystanki zostały wyposażone w nową informację pasażerską – tablice dynamicznej informacji pasażerskiej oraz rozkłady w formie e-papieru. Na ekranie dostępne są cztery widoki: lokalizacja, trasa, rozkład jazdy, przydatne informacje – w języku niemieckim i angielskim.
Od 3 października 2020 r. Nie będzie już kończył się na Praterstern, ale będzie prowadził do nowego końcowego przystanku „Bruno-Marek-Allee” w kampusie edukacyjnym Christine Nöstlinger. Linia O Am Tabor biegnie wzdłuż trasy po nowym 150-metrowym zielonym torze.
Komentarze:
Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |