Warszawa: W ciągu kilku dni umowa na przedłużenie trasy tramwajowej do Winnicy

fot. WU
Zniknęły formalne przeszkody związane z przetargiem na kolejny etap rozbudowy trasy tramwajowej wzdłuż ulicy Światowida. – Nawet w ciągu kilku dni będziemy mogli podpisać umowę na przedłużenie trasy tramwajowej do Winnicy – zapowiada Maciej Dutkiewicz, rzecznik prasowy Tramwajów Warszawskich.
Inwestycją tramwajową, która będzie miała szansę zostać zrealizowana w Warszawie najszybciej, jest przedłużenie trasy tramwajowej wzdłuż Światowida do Winnicy. Chodzi o 900-metrowy odcinek trasy, który będzie realizowany w ramach czwartego już etapu budowy trasy tramwajowej, która łączy Młociny z Tarchominem i Nowodworami. Postępowanie, przed połową września, wygrała hiszpańska Balzola, która pokonała czterech konkurentów, oferując kwotę 67,7 mln zł brutto.
Od wyniku odwołała się Aldesa. – Po rozprawie w Krajowej Izbie Odwoławczej, która odbyła się w poniedziałek, odwołanie złożone przez jedną z firm zostało oddalone. A to oznacza utrzymanie wyboru najkorzystniejszej oferty ze strony Tramwajów Warszawskich – informuje Maciej Dutkiewicz, rzecznik prasowy Tramwajów Warszawskich. – Nawet w ciągu kilku dni będziemy mogli podpisać umowę na przedłużenie trasy tramwajowej do Winnicy. Zaplanowaliśmy, że budowa przedłużenia trasy tramwajowej do pętli na Winnicy potrwa 14 miesięcy – dodaje rzecznik.
Nowe torowisko powstanie na odcinku od ul. Barei do pętli Winnica wraz z przebudową układu drogowego i budową jezdni ul. Światowida. – Torowisko będzie miało zieloną zabudowę, co oznacza że między szynami zaplanowaliśmy posadzić rośliny – mówi Dutkiewicz.
– Wydłużona trasa tramwajowa pozwoli pasażerom w ciągu około 20 minut dojechać do stacji metra na Młocinach. Już dziś jest to jedna z najbardziej popularnych tras tramwajowych. W ciągu roku z obecnego przystanku końcowego na Nowodworach tramwaje odjeżdżają aż 70 tysięcy razy! A przez most na Wiśle im. Marii Skłodowskiej – Curie w godzinach szczytu tramwaje przejeżdżają co dwie minuty – wskazuje przedstawiciel Tramwajów Warszawskich.
Od wyniku odwołała się Aldesa. – Po rozprawie w Krajowej Izbie Odwoławczej, która odbyła się w poniedziałek, odwołanie złożone przez jedną z firm zostało oddalone. A to oznacza utrzymanie wyboru najkorzystniejszej oferty ze strony Tramwajów Warszawskich – informuje Maciej Dutkiewicz, rzecznik prasowy Tramwajów Warszawskich. – Nawet w ciągu kilku dni będziemy mogli podpisać umowę na przedłużenie trasy tramwajowej do Winnicy. Zaplanowaliśmy, że budowa przedłużenia trasy tramwajowej do pętli na Winnicy potrwa 14 miesięcy – dodaje rzecznik.
Nowe torowisko powstanie na odcinku od ul. Barei do pętli Winnica wraz z przebudową układu drogowego i budową jezdni ul. Światowida. – Torowisko będzie miało zieloną zabudowę, co oznacza że między szynami zaplanowaliśmy posadzić rośliny – mówi Dutkiewicz.
– Wydłużona trasa tramwajowa pozwoli pasażerom w ciągu około 20 minut dojechać do stacji metra na Młocinach. Już dziś jest to jedna z najbardziej popularnych tras tramwajowych. W ciągu roku z obecnego przystanku końcowego na Nowodworach tramwaje odjeżdżają aż 70 tysięcy razy! A przez most na Wiśle im. Marii Skłodowskiej – Curie w godzinach szczytu tramwaje przejeżdżają co dwie minuty – wskazuje przedstawiciel Tramwajów Warszawskich.
Komentarze:
Tramwaje Warszawskie

Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |