Warszawa: Szybciej tramwajem przez skrzyżowania. Wykonawcy wybrani

fot. MJ
Tramwaje Warszawskie chcą poprawić przejazd tramwajów na kilkunastu skrzyżowaniach w stolicy. Spółka otworzyła w oferty w przetargu na wdrożenie priorytetów na kolejnych kilkunastu skrzyżowaniach. Zamówieniami podzielą się Dynniq Poland i Siemens Mobility.
Tramwaje Warszawskie prowadzą przetarg na zaprojektowanie, dostawę i wdrożenie systemu sterowania ruchem z priorytetem dla tramwajów na kilkunastu skrzyżowaniach. Zamówienie obejmuje osiem części, a budżet wynosi blisko 5 mln zł brutto. Na realizację przeznaczono od 350 do 518 dni.
Termin składania ofert minął na początku grudnia 2018 r. Spółka musiała podjąć decyzję o zwiększeniu budżetu, gdyż w niemal wszystkich częściach propozycje przekraczają jednak założenia budżetowe zamawiającego.
Cztery części zamówienia trafią do firmy Dynniq Poland. To trzy skrzyżowania w rejonie węzła Młociny (1,617 mln zł brutto), skrzyżowanie Młynarskiej i Żytniej (797 tys. zł), skrzyżowanie Jagiellońskiej i Ratuszowej (478 tys. zł) oraz skrzyżowanie al. „Solidarności” i ul. Sierakowskiego (293 tys. zł).
Siemens Mobility wygrał w trzech częściach. To skrzyżowanie Starzyńskiego i Namysłowskiej (1,207 mln zł), skrzyżowanie Rakowieckiej i Boboli (597 tys. zł), a także zespół siedmiu skrzyżowań w rejonie pl. Bankowego (873 tys. zł).
Nie wybrano oferty dla skrzyżowania Powstańców Śląskich z Wrocławską (północną). Tutaj budżet wynosił 861 tys. zł. Wpłynęła jedna oferta od Dynniq na kwotę 2,009 mln zł.
Termin składania ofert minął na początku grudnia 2018 r. Spółka musiała podjąć decyzję o zwiększeniu budżetu, gdyż w niemal wszystkich częściach propozycje przekraczają jednak założenia budżetowe zamawiającego.
Cztery części zamówienia trafią do firmy Dynniq Poland. To trzy skrzyżowania w rejonie węzła Młociny (1,617 mln zł brutto), skrzyżowanie Młynarskiej i Żytniej (797 tys. zł), skrzyżowanie Jagiellońskiej i Ratuszowej (478 tys. zł) oraz skrzyżowanie al. „Solidarności” i ul. Sierakowskiego (293 tys. zł).
Siemens Mobility wygrał w trzech częściach. To skrzyżowanie Starzyńskiego i Namysłowskiej (1,207 mln zł), skrzyżowanie Rakowieckiej i Boboli (597 tys. zł), a także zespół siedmiu skrzyżowań w rejonie pl. Bankowego (873 tys. zł).
Nie wybrano oferty dla skrzyżowania Powstańców Śląskich z Wrocławską (północną). Tutaj budżet wynosił 861 tys. zł. Wpłynęła jedna oferta od Dynniq na kwotę 2,009 mln zł.
Komentarze:
Priorytety dla tramwajów

Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |