Partnerzy serwisu:

Volvo dostarczy 128 hybrydowych autobusów do Brukseli

Witold Urbanowicz 20.05.2020

Volvo dostarczy 128 hybrydowych autobusów do Brukseli
fot. Volvo
STIB-MIVB, obsługujące transport w Brukseli, złożył zamówienie na 128 autobusów hybrydowych. Kontrakt zawiera też opcję w postaci obsługi i utrzymania napędu trakcyjnego oraz baterii.
Zakup 128 autobusów Volvo 7900 Hybrid stanowi część umowy ramowej, jaką w 2018 r. STIB-MIVB podpisało z Volvo Buses. Szwedzka firma dostarczyła już 110 pojazdów hybrydowych. Kolejne 128 właśnie zamawianych pojazdów zostanie dostarczonych w 2021 r. Autobusy będą wyposażone w system zarządzania flotą.

–To bardzo inspirujące, że Bruksela i STIB-MIVB kontynuują rozwój zrównoważonego systemu transportu publicznego, nawet w tych trudnych czasach. Zrównoważony rozwój będzie nadal jednym z głównych priorytetów miast, które również będą się rozwijać. Jesteśmy oczywiście niezmiernie dumni z bycia częścią tego rozwoju. Dzięki naszej wysoce zaangażowanej i kompetentnej lokalnej sieci serwisowej zapewniamy najwyższą niezawodność i niezawodność oraz silną obsługę klienta – mówi Håkan Agnevall, prezes Volvo Buses.

– Sieć autobusowa w Brukseli rozwija się szybko w dwóch uzupełniających się osiach: transformacja energii z jednej strony i znaczna przeprojektowanie naszych tras w celu dalszego zwiększenia oferty o prawie 30% w ciągu kilku miesięcy. Flota hybrydowa Volvo jest ważnym elementem składowym, który umożliwia STIB sprostanie temu podwójnemu wyzwaniu. Volvo dobrze zapisało się w historii brukselskiej komunikacji w latach 80. i 90. XX w. dzięki serii B59. Z przyjemnością zwiększamy jakość naszych usług i znacznie zmniejszamy wpływ na środowisko dzięki nowej serii Volvo 7900 Hybrid –mówi Renaud de Saint Moulin, starszy wiceprezes ds. systemów transportowych w STIB-MIVB.

Volvo 7900 Hybrid jest napędzany energią elektryczną do prędkości 20 km/h. Przy wyższych prędkościach automatycznie włączany jest mały silnik Diesla. Akumulatory autobusu są ładowane przez energię odzyskaną podczas hamowania, więc nie jest wymagana infrastruktura ładowania. Zużycie paliwa i emisja CO2 są o 25-40% niższe niż w przypadku odpowiedniego autobusu z silnikiem Diesla. Emisje cząstek i tlenków azotu są o 50 procent niższe.
PARTNER DZIAŁU



Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony