Partnerzy serwisu:

Tramwaje Warszawskie: Pięć ofert na przedłużenie trasy na Nowodworach

Witold Urbanowicz 04.07.2019

Tramwaje Warszawskie: Pięć ofert na przedłużenie trasy na Nowodworach
fot. MJ
Tramwaje Warszawskie otworzyły oferty na przedłużenie trasy tramwajowej wzdłuż Światowida na Nowodworach w kierunku krańca Winnica. O zamówienie ubiega się pięć podmiotów. Na realizację prac przeznaczono dziesięć miesięcy, z wyłączeniem okresu zimowego. 
To już czwarty etap budowy trasy tramwajowej, która łączy Młociny z Tarchominem i Nowodworami. Zakres prac przewiduje budowę ok. 900-metrowego odcinka torowiska w ciągu ul. Światowida od Winnicy.

Nowe tory powstaną na odcinku od wysokości ul. Barei do podwójnego przejazdu torowego u zbiegu ul. Dionizosa i Winorośli. Niezależnie od tego po wschodniej stronie ul. Dionizosa powstanie tor objazdowy, pełniący rolę tymczasowej pętli tramwajowej. Równolegle zostanie rozbudowany układ drogowy – powstanie jezdnia Światowida na odcinku od ul. Dzierzgońskiej do ul. Winnica. Przebudowane zostaną skrzyżowania z ul. Dzierzgońską, Leśnej Polanki i Dionizosa.

Dzisiaj (4 lipca) minął termin składania ofert. Wystartowało pięć firm. Najtańszą propozycję złożyła Balzola, która zaproponowała 67,7 mln zł brutto, mieszcząc się w budżecie zamawiającego, który określony został na kwotę 68,3 mln zł brutto. Niewiele droższa jest oferta konsorcjum firm Aldesa Construcciones i Coalvi, która opiewa na kwotę 68,4 mln zł brutto. Strabag jest gotów zrealizować prace za 73,8 mln zł brutto, ZUE za 79,3 mln zł brutto, a PORR za 81,7 mln zł brutto.

O wyborze zdecydują cena (80%) oraz gwarancja (20%). W tej sytuacji największe szanse ma Balzola, która nie ma dobrej prasy w innych miastach. Na realizację prac przeznaczono dziesięć miesięcy, z wyłączeniem okresu zimowego (15 listopada – 15 marca).

Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Tramwaje Warszawskie
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony