Partnerzy serwisu:

Toruń: Płyta podtorowa na Kraszewskiego gotowa. Koniec prac w maju

Redakcja 20.04.2021

arrow
arrow
Toruń: Płyta podtorowa na Kraszewskiego gotowa. Koniec prac w maju
Fot. Lech Kamiński
Toruń: Płyta podtorowa na Kraszewskiego gotowa. Koniec prac w maju
Toruń: Płyta podtorowa na Kraszewskiego gotowa. Koniec prac w maju
Toruń: Płyta podtorowa na Kraszewskiego gotowa. Koniec prac w maju
Toruń: Płyta podtorowa na Kraszewskiego gotowa. Koniec prac w maju
Toruń: Płyta podtorowa na Kraszewskiego gotowa. Koniec prac w maju
Toruń: Płyta podtorowa na Kraszewskiego gotowa. Koniec prac w maju
Toruń: Płyta podtorowa na Kraszewskiego gotowa. Koniec prac w maju
Toruń: Płyta podtorowa na Kraszewskiego gotowa. Koniec prac w maju
Toruń: Płyta podtorowa na Kraszewskiego gotowa. Koniec prac w maju
Toruń: Płyta podtorowa na Kraszewskiego gotowa. Koniec prac w maju
Toruń: Płyta podtorowa na Kraszewskiego gotowa. Koniec prac w maju
Toruń: Płyta podtorowa na Kraszewskiego gotowa. Koniec prac w maju
Toruń: Płyta podtorowa na Kraszewskiego gotowa. Koniec prac w maju
Toruń: Płyta podtorowa na Kraszewskiego gotowa. Koniec prac w maju
Prace przy modernizacji torowiska tramwajowego w ciągu ul. Kraszewskiego idą pełną parą. Planuje się, że w maju nowe tory będą gotowe. Roboty obejmują remont samego torowiska na odcinku od pl. Niepodległości do pl. Hoffmanna, budowę jego odwodnienia, modernizację sieci trakcyjnej i oświetlenia ulicy.
– Obecnie pogoda nam sprzyja. Położyliśmy już płytę podtorową na całym odcinku, gotowe jest już także odwodnienie i działa nowe oświetlenie – wylicza Maciej Gozdowski, kierownik robót drogowo-torowych z firmy Balzola. – Teraz koncentrujemy się na układaniu szyn, od strony pl. Hoffmanna układamy obrzeża i humus pod zielone torowisko. Ponadto na skrzyżowaniu z ul. Matejki układamy płyty betonowe – dodaje.

Prace prowadzone na ul. Kraszewskiego to część większego zadania, które obejmuje modernizację torowiska tramwajowego wraz z siecią trakcyjną na trasie linii nr 2 na odcinku od placu Niepodległości do ul. Reja z budową odwodnienia torowiska o łącznej długości 2 754,35 metra toru pojedynczego. Roboty podzielono na dwa etapy: pierwszy– realizowany obecnie – odcinek ul. Kraszewskiego od pl. Niepodległości do pl. Hoffmanna, a drugi - skrzyżowanie ul. Reja i Broniewskiego wraz z torami w ul. Broniewskiego od ul. Reja do ul. Sienkiewicza.Wykonawcą jest Balzola Polska Sp. z o.o. Koszt to ok. 33,9 mln zł.

Zakończenie prac na pierwszym etapie planowane jest w maju br.

Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony