Partnerzy serwisu:

Szczecin: Ruszył przetarg na BikeS IV generacji

Redakcja 01.04.2021

Szczecin: Ruszył przetarg na BikeS IV generacji
fot. BikeU
Rowery dostępne cały rok, zamiast stacji z zamkami strefy postoju, nowy cennik, wypożyczenia i zwroty tylko przez aplikację. W Szczecinie ruszył przetarg na rowery IV generacji.
Spółka NiOL ogłosiła przetarg na stworzenie kompleksowego systemu wypożyczalni rowerów miejskich Bike_S. Zamówienie obejmuję dostawę 800 rowerów w trzech etapach: 400, 200 i 200. Będą to rowery IV generacji wyposażone w GPS i urządzenia zabezpieczające przed nieuprawnionym wypożyczeniem.

Obszar funkcjonowania BikeS operator będzie mógł dowolnie ukształtować. Jego ostateczny kształt zostanie określony po konsultacjach ze środowiskami rowerowymi i użytkownikami BikeS. Prezentowane mapki mają charakter poglądowy.

Ponieważ rowery będą wyposażone w autonomiczne blokady, stare stacje z zamkami odchodzą w przeszłość. Zastąpią je widoczne w aplikacji strefy postoju, to jest miejsca ze stojakami. Strefy postoju zostaną zlokalizowane na miejscu starych stacji.

–Rowery będzie można wypożyczać i zdawać w całym obszarze funkcjonowania BikeS, ale za zwrot roweru poza strefą postoju trzeba będzie zapłacić dodatkowo 10 zł – mówi Wojciech Jachim, rzecznik NiOL. – Z kolei po odstawieniu pozostawionego poza strefą postoju roweru do strefy postoju na konto użytkownika wpłynie 5 zł extra – dodaje.

Zamówienie przewiduje wirtualne strefy postoju, które operator będzie tworzyć czasowo przy okazji wydarzeń generujących większy ruch w konkretnym miejscu. Np. nad Odrą podczas The Tall Ships Races.

Rower na większych kołach


Nowe rowery będą miały 28-calowe koła (dotychczas 26 cali). Pozostałe elementy wyposażenia analogiczne do obecnych: piasta tylna – trzybiegowa z zintegrowanym nożnym hamulcem typu torpedo. Piasta przednia – z hamulcem bębnowym, zintegrowana z prądnicą. Bagażnik (koszyk) – metalowy, na kierownicy, umożliwiający przewóz przedmiotów o pojemności 4-6 litrów i masie do 10kg.

Warunki przetargu

Realizacja zamówienia podzielona została na trzy etapy. W pierwszym wykonawca w ciągu maks. 60 dni dostarczy 400 rowerów, przygotuje aplikację i oprogramowanie niezbędne do działania systemu. W drugim (10 do 30 dni od zakończenia etapu pierwszego) przekaże 200 kolejnych rowerów, w trzecim (w czasie od 10 do 30 dni) - pozostałe 200 sztuk.

Wykonawca udzieli gwarancji na rowery, sprzęt, wyposażenie do 31 grudnia 2023 r., a na oprogramowanie do końca 2026 r.

Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów:

Kryterium I – waga 80% – cena oferty;

Kryterium II – waga 10% – termin realizacji etapu II;

Kryterium III – waga 10% – termin realizacji etapu III.

Termin składania ofert: 6 maja 2021 r.




Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Rower w mieście
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony