Partnerzy serwisu:

Szczecin. Kolejny raport z Torowej rewolucji

Redakcja/inf. pras. 09.11.2021

Szczecin. Kolejny raport z Torowej rewolucji
fot. Tramwaje Szczecińskie
Każdy dzień przynosi widoczny postęp prac w ramach Torowej rewolucji. Prace prowadzone są jednocześnie w centrum miasta i na Niebuszewie, a ich front jest bardzo szeroki.
W ubiegłym tygodniu wykonywane były roboty brukarskie na Al. Wyzwolenia, ul. Piłsudskiego / ul. Matejki i Asnyka, prace rozbiórkowe – ul. Piłsudskiego czy elektro-energetyczne na ul. Boguchwały i Placu Rodła. Montowany był także rozjazd na skrzyżowaniu Matejki/Piłsudskiego. Nie zwalniają prace na torowisku wzdłuż Wyzwolenia i Matejki. Odbywało się również układanie podbudowy drogowej z kruszywa na ul. Orzeszkowej i prace bitumiczne na ul. Asnyka oraz ul. Kadłubka.

Kolejne dni zapowiadają się równie pracowicie. W planach jest między innymi: Wykonanie rozbiórek drogowych i robót ziemnych na ulicy Piłsudskiego i alei Wyzwolenia przy skrzyżowaniu z ul. Mazowiecką (PAT), betonowanie zabudowy szynowej na placu Żołnierza Polskiego, prace związane z montażem szyn i ustawianiem torowiska na pl. Rodła i ul. Piłsudskiego czy też montaż rozjazdów na placu Rodła

O ZADANIU

Jest to jedna z największych inwestycji w Szcecinie. Projekt przebudowy torowiska wraz z siecią trakcyjną w ciągu al. Niepodległości 3 pl. Żołnierza Polskiego — Matejki — al. Wyzwolenia — pl. Rodła — rondo Giedroycia — Dworzec Niebuszewo zakłada poprawę infrastruktury tramwajowej na łącznym odcinku około 8 kilometrów toru pojedynczego, ale także kompleksowo odpowie na potrzeby pasażerów komunikacji miejskiej, pieszych, rowerzystów i kierowców. Poprawi ich komfort i bezpieczeństwo. Zadanie jest skomplikowane i wymagające, zostało podzielone na kilka etapów.
Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Informacja pasażerska
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony