Siemens Mobility zmodernizuje linie podmiejskie w São Paulo

fot. Siemens
Firma Siemens Mobility otrzymała od ViaMobilidade dwa zamówienia na rozbudowę i modernizację sieci linii podmiejskich w São Paulo. Siemens Mobility wyposaży linię 8 w zautomatyzowany system sygnalizacji oraz zainstaluje nowe systemy zasilania zarówno na linii 8, jak i 9.
Linia nr 8 o długości 41 km ma 22 stacje, przebiega przez sześć gmin regionu metropolitalnego São Paulo i jest obsługiwana przez flotę 36 pociągów. Dziennie korzysta z niej około 500 000 pasażerów. Linia 9 o długości 31,8 km ma 18 stacji i dysponuje flotą 36 pociągów, a dziennie przewozi 600 000 pasażerów.
Dla linii 8 Siemens Mobility zaprojektuje, dostarczy i wdroży automatyczny system sygnalizacji, obejmujący m.in. system Westrace MKII w rejonie stacji Osasco, Presidente Altino i Imperatriz Leopoldina. Na stacji Barra Funda zostaną również przeprowadzone prace modernizacyjne torów. Na obu liniach Siemens Mobility wdroży szereg ulepszeń, które obejmą realizację kompletnego systemu elektrycznego niezbędnego do funkcjonowania i obsługi linii 8 i 9 sieci kolejowej regionu metropolitalnego São Paulo.
Firma Siemens Mobility od wielu lat jest dostawcą technologii w Brazylii. Obejmowały one projekty sygnalizacji dla czwartej linii metra w São Paulo (UTO, GoA4) oraz dla dwóch naziemnych linii metra (GoA2) w Salvador da Bahia, a także system sieci trakcyjnej 3kV.
Dla linii 8 Siemens Mobility zaprojektuje, dostarczy i wdroży automatyczny system sygnalizacji, obejmujący m.in. system Westrace MKII w rejonie stacji Osasco, Presidente Altino i Imperatriz Leopoldina. Na stacji Barra Funda zostaną również przeprowadzone prace modernizacyjne torów. Na obu liniach Siemens Mobility wdroży szereg ulepszeń, które obejmą realizację kompletnego systemu elektrycznego niezbędnego do funkcjonowania i obsługi linii 8 i 9 sieci kolejowej regionu metropolitalnego São Paulo.
Firma Siemens Mobility od wielu lat jest dostawcą technologii w Brazylii. Obejmowały one projekty sygnalizacji dla czwartej linii metra w São Paulo (UTO, GoA4) oraz dla dwóch naziemnych linii metra (GoA2) w Salvador da Bahia, a także system sieci trakcyjnej 3kV.
Komentarze:
Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |