Partnerzy serwisu:

Radymno: Trzy oferty na przebudowę dworca kolejowego

Witold Urbanowicz 27.08.2019

arrow
arrow
Radymno: Trzy oferty na przebudowę dworca kolejowego
mat. PKP SA
Radymno: Trzy oferty na przebudowę dworca kolejowego
Radymno: Trzy oferty na przebudowę dworca kolejowego
Radymno: Trzy oferty na przebudowę dworca kolejowego
PKP SA otworzyły oferty w trwającym od marca przetargu na przebudowę dworca Radymno. O zamówienie ubiegają się trzy podmioty. Prace potrwają ok. roku.
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dworca w Radymnie w województwie podkarpackim przy linii 91 Kraków Główny – Medyka. Dwukondygnacyjny obiekt, który powstał w 1898 r., znajduje się w gminnej ewidencji zabytków.

Dzisiaj (27 sierpnia) minął termin składania ofert. Wystartowały trzy podmioty. Najtańszą propozycję złożyło konsorcjum Firma Remontowo-Budowlana Piotrowski i Techart z Wiązownicy, które jest gotowe wykonać prace za 4,976 mln zł brutto. Krakowski Texom proponuje 5,514 mln zł brutto, a Firma Handlowo-Usługowo-Finansowa Grzegorz Powroźnik z Lubaczowa – 6,650 mln zł brutto. Budżet na ten cel był określony na kwotę 5,019 mln zł brutto.

Przewiduje się zachowanie struktury zewnętrznej obiektu. Elewacja dworca zostanie wyczyszczona, założono wymianę pokrycia dachowego, stolarki okiennej i drzwiowej. Układ pomieszczeń wewnątrz budynku zostanie zmieniony. Na parterze przewidziano poczekalnię, kasę oraz pomieszczenie komercyjne. Budynek zostanie dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Inwestycja obejmuje również zagospodarowanie otoczenia. W rejonie budynku przewidziano miejsca postojowe, parking rowerowy oraz wyprofilowanie terenu. – Przy dworcu znajdą się 23 miejsca postojowe, w tym dwa dla osób z niepełnosprawnościami i jedno typu kiss & ride – zapowiada rzecznik PKP SA.

Jedynym kryterium wyboru jest cena. Na wykonanie prac przeznaczono do 52 tygodni.

Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony