Poznań z przetargiem na ładowarki dla elektrobusów

Fot. Solaris
W MPK Poznań trwa właśnie wybór dostawcy ładowarek dla autobusów elektrycznych, które właśnie kupuje tamtejszy przewoźnik. Chodzi o 18 ładowarek zajezdniowych i 5 dwustanowiskowych ładowarek pantografowych. Oferty zostaną otwarte 24 marca.
Ładowarki mają stanąć w zajezdni przy ul. Kaczej oraz na dworcach autobusowych Sobieskiego i Garbary oraz na Górczynie. Na dworcu autobusowym na os. Jana III Sobieskiego, gdzie już obecnie ładują się autobusy elektryczne, w ramach realizowanego zadania powstanie dodatkowo jedna dwustanowiskowa ładowarka pantografowa. Podobnie na dworcu Garbary – utworzone zostanie jeszcze jedno dwustanowiskowe urządzenia pantografowe.
W zajezdni autobusowej Kacza przewidziano montaż 18 dwustanowiskowych urządzeń stacjonarnych, umożliwiających ładowanie poprzez wtyczkę plug-in oraz jednego dwustanowiskowego urządzenia pantografowego. Dodatkowo, z myślą o tej zajezdni zamówiono trzy mobilne stacje ładowania pojazdów.
Nową lokalizacją, w której pojawią się ładowarki jest też dworzec autobusowy Górczyn. Tam przewidziano dwa dwustanowiskowe urządzenia pantografowe.
Zamawiane ładowarki mają być uniwersalne. Zgodnie z wytycznymi, wszystkie zamawiane elementy infrastruktury ładowania drogowego transportu publicznego powinny współpracować z już eksploatowanymi autobusami z napędem elektrycznym oraz z autobusami, które zostaną dostarczone w ramach obecnego przetargu (jedyną ofertę, mieszczącą się w budżecie, złożył Solaris). Zgodnie z wymogami ich instalacja ma się skończyć do 30 sierpnia 2021 r.
W zajezdni autobusowej Kacza przewidziano montaż 18 dwustanowiskowych urządzeń stacjonarnych, umożliwiających ładowanie poprzez wtyczkę plug-in oraz jednego dwustanowiskowego urządzenia pantografowego. Dodatkowo, z myślą o tej zajezdni zamówiono trzy mobilne stacje ładowania pojazdów.
Nową lokalizacją, w której pojawią się ładowarki jest też dworzec autobusowy Górczyn. Tam przewidziano dwa dwustanowiskowe urządzenia pantografowe.
Zamawiane ładowarki mają być uniwersalne. Zgodnie z wytycznymi, wszystkie zamawiane elementy infrastruktury ładowania drogowego transportu publicznego powinny współpracować z już eksploatowanymi autobusami z napędem elektrycznym oraz z autobusami, które zostaną dostarczone w ramach obecnego przetargu (jedyną ofertę, mieszczącą się w budżecie, złożył Solaris). Zgodnie z wymogami ich instalacja ma się skończyć do 30 sierpnia 2021 r.
Komentarze:
Autobusy elektryczne

Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |