Płońsk wybrał dostawcę elektrobusa. Nowy przetarg na autobus spalinowy

fot. Automet
Płońsk częściowo rozstrzygnął ponowiony przetargu na zakup dwóch autobusów o długości do ośmiu metrów, w tym jednego pojazdu elektrycznego i jednego spalinowego. To część większego projektu, który ma zmienić mobilność w mieście.
Przedmiotem zamówienia jest zakup dwóch niskowejściowych autobusów klasy mini – jednego o napędzie elektrycznym, jednego o napędzie spalinowym. Zamówienie jest podzielone na dwie części, w zależności od typu pojazdu. Więcej o zamówieniu pisaliśmy przy pierwszym przetargu.
Termin składania ofert minął pod koniec lipca. W części dot. pojazdu elektrycznego wystartowała jedynie firma Automet Group z oferta na kwotę 1,364 mln zł przy budżecie określonym na 947,1 tys. zł. Wykonawca oferuje pojazd o zasięgu 170 km z 13 miejscami siedzącymi. Pojazd spalinowy chce dostarczyć Busimport Pl z ofertą na kwotę 941,9 tys. zł przy budżecie określonym na 485,9 tys. zł. Wykonawca zaproponował pojazd z 21 miejscami siedzącymi, o średnim zużyciu paliwa wynoszącym 26,42 l /100 km.
Kilka dni temu miasto rozstrzygnęło przetarg w części dotyczącej pojazdu elektrycznego i zaakceptowało ofertę firmy Automet. Miasto unieważniło za to część przetargu dot. pojazdu spalinowego i rozpisało właśnie nowe postępowanie. Termin składania ofert mija 12 października. Oferowany pojazd nie może być prototypem. Zamawiający wymaga daty produkcji autobusu na przełomie IV kwartał 2020 – I kwartał 2021 r. O wyborze zdecydują cena (60%), gwarancja (20%) oraz parametry techniczne (20%). Na dostawy przeznaczono dziewięć miesięcy.
Zakup pojazdów to część projektu unijnego wartego 65,3 mln zł, z czego dofinansowanie unijne wynosi 55,7 mln zł. Przedsięwzięcie obejmuje budowę blisko 2-kilometrowej obwodnicy zachodniej z mostem przez Płonkę, budowę ok. 560-metrowej obwodnicy wewnętrznej centrum, budowę ciągów pieszo-rowerowych, osiem wiat autobusowych, 50 stojaków rowerowych, trzy parkingi przesiadkowe P+R oraz wdrożenie systemów ITS.
Termin składania ofert minął pod koniec lipca. W części dot. pojazdu elektrycznego wystartowała jedynie firma Automet Group z oferta na kwotę 1,364 mln zł przy budżecie określonym na 947,1 tys. zł. Wykonawca oferuje pojazd o zasięgu 170 km z 13 miejscami siedzącymi. Pojazd spalinowy chce dostarczyć Busimport Pl z ofertą na kwotę 941,9 tys. zł przy budżecie określonym na 485,9 tys. zł. Wykonawca zaproponował pojazd z 21 miejscami siedzącymi, o średnim zużyciu paliwa wynoszącym 26,42 l /100 km.
Kilka dni temu miasto rozstrzygnęło przetarg w części dotyczącej pojazdu elektrycznego i zaakceptowało ofertę firmy Automet. Miasto unieważniło za to część przetargu dot. pojazdu spalinowego i rozpisało właśnie nowe postępowanie. Termin składania ofert mija 12 października. Oferowany pojazd nie może być prototypem. Zamawiający wymaga daty produkcji autobusu na przełomie IV kwartał 2020 – I kwartał 2021 r. O wyborze zdecydują cena (60%), gwarancja (20%) oraz parametry techniczne (20%). Na dostawy przeznaczono dziewięć miesięcy.
Zakup pojazdów to część projektu unijnego wartego 65,3 mln zł, z czego dofinansowanie unijne wynosi 55,7 mln zł. Przedsięwzięcie obejmuje budowę blisko 2-kilometrowej obwodnicy zachodniej z mostem przez Płonkę, budowę ok. 560-metrowej obwodnicy wewnętrznej centrum, budowę ciągów pieszo-rowerowych, osiem wiat autobusowych, 50 stojaków rowerowych, trzy parkingi przesiadkowe P+R oraz wdrożenie systemów ITS.
Komentarze:
Rynek autobusowy

Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |