Pilea pojedzie do Konina

fot. ARP
Do Konina trafi polski autobus elektryczny Pilea, produkowanego przez ARP. Jak na razie jest to leasing, który pozwoli wprowadzić pierwszy taki pojazd do służby w MZK Konin. Miasto będzie też poligonem testowym, ponieważ do tej pory Pilea nie kursowała regularnie jeszcze w żadnym innym mieście w Polsce.
W minionym tygodniu w siedzibie ARP S.A. w Warszawie miało miejsce uroczyste podpisanie umowy trójstronnej, na dostawę w formie leasingu autobusu PILEA, produkowanego przez ARP E-Vehicles, całkowicie polskiego autobusu elektrycznego.
Pilea to niewielki, zeroemisyjny pojazd z napędem elektrycznym, który dzięki nowoczesnej technologii i małym gabarytom, znakomicie sprawdzi się jako miejski środek transportu, szczególnie na linii nocnej. Został zaprojektowany przez polskich konstruktorów z zastosowaniem najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych, z troską o czystość powietrza i redukcję hałasu z otoczenia.
Konstrukcja szkieletu pojazdu została wykonana w technologii samonośnej z materiałów o podwyższonych parametrach wytrzymałościowych a użycie elementów poszycia zewnętrznego z aluminium i laminatów poliestrowych pozwoliło uzyskać niską masę pojazdu. Baterie napędzające autobus zostały umieszczone pod podwoziem, co znacznie obniżyło środek ciężkości pojazdu i poprawiło jego parametry trakcyjne.
Wielofazowy silnik synchroniczny z magnesami trwałymi gwarantuje większą sprawność i przeciążalność silnika, a także lepsze osiągi pojazdu oraz zwiększenie zasięgu na jednym ładowaniu baterii.
Nasz nowy autobus, jeszcze pod nazwą ARP E-Vehicles, testowana była w Koninie w październiku ubiegłego roku. Spotkał się on wtedy z bardzo życzliwym przyjęciem, zarówno pasażerów, jak i kierowców MZK. Rok później znajdzie się on w taborze przewoźnika już na stałe, a Konin będzie pierwszym miastem w Polsce, po ulicach którego jeździć będzie Pilea.
Pilea to niewielki, zeroemisyjny pojazd z napędem elektrycznym, który dzięki nowoczesnej technologii i małym gabarytom, znakomicie sprawdzi się jako miejski środek transportu, szczególnie na linii nocnej. Został zaprojektowany przez polskich konstruktorów z zastosowaniem najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych, z troską o czystość powietrza i redukcję hałasu z otoczenia.
Konstrukcja szkieletu pojazdu została wykonana w technologii samonośnej z materiałów o podwyższonych parametrach wytrzymałościowych a użycie elementów poszycia zewnętrznego z aluminium i laminatów poliestrowych pozwoliło uzyskać niską masę pojazdu. Baterie napędzające autobus zostały umieszczone pod podwoziem, co znacznie obniżyło środek ciężkości pojazdu i poprawiło jego parametry trakcyjne.
Wielofazowy silnik synchroniczny z magnesami trwałymi gwarantuje większą sprawność i przeciążalność silnika, a także lepsze osiągi pojazdu oraz zwiększenie zasięgu na jednym ładowaniu baterii.
Nasz nowy autobus, jeszcze pod nazwą ARP E-Vehicles, testowana była w Koninie w październiku ubiegłego roku. Spotkał się on wtedy z bardzo życzliwym przyjęciem, zarówno pasażerów, jak i kierowców MZK. Rok później znajdzie się on w taborze przewoźnika już na stałe, a Konin będzie pierwszym miastem w Polsce, po ulicach którego jeździć będzie Pilea.
Komentarze:
Autobusy elektryczne

Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |