Ostrołęka kupuje nie tylko elektryki

Ostrołękafot. Briho, lic. CC BY-SA 3.0
Miasto, które ostatnio rozpisało przetarg na pięć elektrobusów, na początku przyszłego roku chce też kupić pięć autobusów ze zwykłym napędem. Otwarcie ofert zaplanowano na 10 stycznia.
Przedmiotem zamówienia jest pięć autobusów miejskich, spełniających normy emisji spalin Euro VI w ramach projektu „Ograniczenie emisji zanieczyszczeń powietrza poprzez zrównoważony rozwój mobilności miejskiej na terenie Ostrołęki”. Miasto jeszcze nie opublikowało specyfikacji kupowanych autobusów. Nie wiadomo więc też, jakie kryteria będą musieli spełnić oferenci poza tym, że cena nie będzie jedynym.
Firmy, które złożą ofertę w przetargu będą musiały wykazać się ubezpieczeniem od czynności objętych przetargiem w wysokości 5 mln zł. Jeśli chodzi o doświadczenie, musi się wykazać minimum trzema dostawami niskopodłogowych autobusów z silnikiem diesla w ciągu ostatnich trzech lat.
To już kolejny przetarg autobusowy w Ostrołęce. Dwa tygodnie temu miasto ogłosiło zakupy pięciu autobusów elektrycznych, które mają dołączyć do dwóch już użytkowanych w tym mieście. Chodzi o pojazdy MIDI, które zmieszczą 70 pasażerów z drzwiami w układzie 1–2–0. Razem z kupowanymi właśnie pojazdami z klasycznym napędem wyraźnie odmłodzą flotę MZK Ostrołęka, na którą składa się ok. 30 pojazdów.
Od miesiąca w Ostrołęce funkcjonuje darmowa komunikacja miejska. To, razem z zakupami autobusów, zdecydowanie zmienia charakter tamtejszej komunikacji miejskiej.
Firmy, które złożą ofertę w przetargu będą musiały wykazać się ubezpieczeniem od czynności objętych przetargiem w wysokości 5 mln zł. Jeśli chodzi o doświadczenie, musi się wykazać minimum trzema dostawami niskopodłogowych autobusów z silnikiem diesla w ciągu ostatnich trzech lat.
To już kolejny przetarg autobusowy w Ostrołęce. Dwa tygodnie temu miasto ogłosiło zakupy pięciu autobusów elektrycznych, które mają dołączyć do dwóch już użytkowanych w tym mieście. Chodzi o pojazdy MIDI, które zmieszczą 70 pasażerów z drzwiami w układzie 1–2–0. Razem z kupowanymi właśnie pojazdami z klasycznym napędem wyraźnie odmłodzą flotę MZK Ostrołęka, na którą składa się ok. 30 pojazdów.
Od miesiąca w Ostrołęce funkcjonuje darmowa komunikacja miejska. To, razem z zakupami autobusów, zdecydowanie zmienia charakter tamtejszej komunikacji miejskiej.
Komentarze:
Rynek autobusowy

Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |