Ostrołęka: Autosan wygrywa przetarg na autobusy CNG

fot. Autosan
Miasto Ostrołęka rozstrzygnęło przetarg na 10 nowych autobusów napędzanych sprężonym gazem ziemnym. O zamówienie, które ma zostać zrealizowane w ciągu 12 miesięcy, ubiegały się trzy firmy. Ostatecznie wygrał Autosan.
Ostrołęka chce kupić 10 niskopodłogowych autobusów CNG o długości maksymalnej 12,5 m. Pojazdy mają pomieścić min. 75 pasażerów, w tym min. 28 na miejscach siedzących. Przewidziano trzy pary drzwi w układzie 2-2-2. Wymagany jest silnik spalinowy, o mocy min. 200 kW, zasilany CNG. Wymagane są klimatyzacja oraz ogrzewane wodne oraz dodatkowy agregat grzewczy, zasilany gazem CNG. Wyposażenie obejmuje tablice informacji pasażerskiej LED i LCD, system zapowiedzi głosowych, monitoring, system automatycznego zliczania pasażerów, wi-fi, gniazda USB.
Termin składania ofert minął 10 marca. Wystartowały trzy firmy. Autosan jest gotów dostarczyć pojazdy za 12,878 mln zł brutto. Turecki Otokar proponuje 13,728 mln zł brutto, a Solaris – 13,766 mln zł brutto. Wszyscy zaoferowali maksymalną, 48-miesięczną gwarancję całopojazdową.
Wszystkie propozycje przewyższały budżet określony na kwotę 11,405 mln zł brutto. Ostatecznie miasto postanowiło dołożyć środki i postępowanie wygrał Autosan, który zdobył maksymalną liczbę punktów we wszystkich kryteriach. O wyborze decydowały cena (60%), warunki gwarancji (15%), zużycie paliwa (14%), poszycie zewnętrze ścian bocznych autobusu z podziałem pionowym na całej wysokości panelu pasa podokiennego (6%), szyba przednia składająca się z trzech części (5%).
Na realizację zamówienia przeznaczono 12 miesięcy, przy czym zamawiający zaleca, by co najmniej dwa pojazdy zostały dostarczone przed 2 grudnia 2020 r.
Termin składania ofert minął 10 marca. Wystartowały trzy firmy. Autosan jest gotów dostarczyć pojazdy za 12,878 mln zł brutto. Turecki Otokar proponuje 13,728 mln zł brutto, a Solaris – 13,766 mln zł brutto. Wszyscy zaoferowali maksymalną, 48-miesięczną gwarancję całopojazdową.
Wszystkie propozycje przewyższały budżet określony na kwotę 11,405 mln zł brutto. Ostatecznie miasto postanowiło dołożyć środki i postępowanie wygrał Autosan, który zdobył maksymalną liczbę punktów we wszystkich kryteriach. O wyborze decydowały cena (60%), warunki gwarancji (15%), zużycie paliwa (14%), poszycie zewnętrze ścian bocznych autobusu z podziałem pionowym na całej wysokości panelu pasa podokiennego (6%), szyba przednia składająca się z trzech części (5%).
Na realizację zamówienia przeznaczono 12 miesięcy, przy czym zamawiający zaleca, by co najmniej dwa pojazdy zostały dostarczone przed 2 grudnia 2020 r.
Komentarze:
Rynek autobusowy

Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |