Partnerzy serwisu:

Obsługa pasażerska w czasie kryzysu

TOR Akademia 03.04.2020

Obsługa pasażerska w czasie kryzysu
fot. Pixabay
Zmieniane rozkłady jazdy, ograniczenia w ilości pasażerów – w obecnej sytuacji każdy dzień przynosi nowe wyzwania związane z funkcjonowaniem komunikacji zbiorowej. W takim czasie szczególnie istotna staje się komunikacja z pasażerem – tak aby w tych trudnych warunkach wiedział jak dalej korzystać z usług przewoźnika lub by wrócił do nich gdy sytuacja się unormuje.
Wszystkich, którzy chcą się dowiedzieć jak efektywnie powinna funkcjonować obsługa pasażerska w czasie kryzysu zapraszamy na szkolenie online w ramach projektu TOR Akademia. Szkolenie „EFEKTYWNA OBSŁUGA PASAŻERA W CZASACH KRYZYSU. TELEFONICZNA I OSOBISTA” odbędzie się 29 kwietnia. Wydarzenie jest przeznaczone do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie. W trakcie trwania szkolenia będzie możliwość zadawania pytań.
PARTNER DZIAŁU



Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Koronawirus a transport
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony